Wrc ps3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Huppe

Iso Kingi H.
VIP
Ikä
48
WRC tuli tänään postissa. Hyvä on. Paras peli PS3:lle:

Loppuillan ohjelma:
P1020755.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pitää kai se tuo itsellekkin ostaa ettei ratti/poljin/tuoli setti jää kokonaan ilman käyttöä. Tosin viimeksi varmaan tullut pleikalla pelattua ehkä viime keväänä :rolleyes: Hupella näyttäisi olevan Black Horsen ajopukukin päällä :D

Toi on kyllä varmaan pakko hankkia. Onko tuo ratti jossain telineessä?? Tartteisin ratin ja polkimet.

Onkos Huppe käynyt tutustumassa online puoleen? Olis mukava ottaa skaboja pakkistalaisten kesken jos tuo online puoli on kuosissa.

Itse saan tuon pelin vasta ensi viikon puolella.

Itsellä Pleifactoryn Baron tuoli http://www.pleifactory.com/ Ei ihan yhtä hyvä fiilis ajaa kuin laadukkaassa kuppipenkki/kehikkö systeemissä, mutta menee 100 paremmin sisustuksen kanssa ja ei tarvitse ajaa löysältä sohvalta. Voin suositella, jos haluaa ladukkaan siistin näköisen pelituolin. Löytyy tuolta myös sitten se perus wheelstandikin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huppe varmaan ainut joka on kehunut tuota Wrc:tä hyväks :D Ei ainakaan demon perusteella paljon sytyttänyt... Pitäs itekkin alkaa kehittelee jonkilaista rattitelinettä GT5:sta varten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen kuullut pääasiassa pelkkää hyvää PELIN OMISTAVILTA ihmisiltä (konsolifinissä) + Huppe.

Demoon tykästyin jo itse. Autoa säätämällä siitä saa jokainen varmasti omaan käteen sopivan ajettavan. En nyt äkkiseltään keksi oikeastaan mitään huonoa sanottavaa tuon demon perusteella, noh grafiikat ehkä, mutta eipä nuo itselle mikään ykkösprioriteetti ole. Richard Burns Rallyä on tullut hakattua satoja tunteja varmaan, joten kokemusta hyvästä rallipelistä löytyy yllin kyllin. Eihän tämä demon perusteella tuon messiaan tasolle yllä, ei oikeastaan lähellekään, mutta ei tämä mikään paskakaan kyllä ole, varsinkin, kun miettii rallipeli tarjontaa nykyään. IMO.

Huonoa:
-jos ajat pois ajoradalta, mielestäni edes vähäsen, auto pomppaa takaisin tielle ja on kohta jo täydessä vauhdissa. En tiedä saako tuota "respawnia" jotenkin säädettyä
-aika vaikea ajella, tosin en ole koittanut kuin professional-moodia, helpommat varmasti ovat helpompia muttei kiinnosta. Tosin tuohonhan tottuu ja taidot kehittyvät.
-nuotinlukija on liian hiljainen, tosin volumeja voi säädellä
-aavistuksen leijuva fiilis kun ajetaan, force feedback ei anna ajotuntumaa mielestäni riittävästi itse tiehen, esim. sopivaa tärinää soralla, forceja ei voi säätää

Hyvää:
-kaikki radat ja autot pääsääntöisesti auki (jotain 80-luvun autoja lukossakin + lisää voi ostaa tms... en ole perehtynyt), mikäli ottaa vain single player single stagen, mukavaa harvemmin pelaavalle
-uramoodi on käsittääkseni oikea uramoodi tallin rakentamisesta alkaen
-hyvä grafiikka, tai sanotaan että paras mitä rallipeleissä tällä hetkellä PS3:lla on, tosin tämä on ainoa rallipeli PS3:lle, eli vertailukohtana on PS2 ja xbox-pelit.
-hyvä ajettavuus, paljon kuvakulmia
-hyvät äänet
-aito rallipeli, oikeat radat ja oikeat autot ja oikeat kuskit. Itseäni ei kiinnosta edes koitella (ei-lisenssi)peliä missä autot ovat jotain Super Sport Hyper Ridge Racer SPR II -merkkisiä ja kuskit hatusta tempaistuja myös.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom