Wrangen uusi maitoproteiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Noniin, vihdoinkin pääsee taas treenaamaan. Kesä meni vituiks niinkuin odottaa sopi ja nyt pitäis aloittaa takaisin kevään kuntoon (ja reilusti yli) pääseminen. Aluksi pitää taas miettiä, että mistä laktoosivammaiselle halvin perusproteiini... (ei soija)

Silmiin osui Wrangen esitteestä uusi Prime Milk Protein 4kg.Olisiko joku jo ehtinyt sitä testaamaan, jotta millaista on? Ainakin hinta putoaisi näin laktoosivammaisen kannalta erittäin miellyttäviin lukuihin, kun tilaisi tuota sillä 3+1-systeemillä...

Putoaako moinen uutuusherkku? Vaikka ei sen maun niin väliä, mutta esim. kuinka paksua se on? Ettei 40grammaa tarvis ihan litraan sekottaa...

Vois tuota ehkä joskus tilata vaikka puoliksi jonkun toisen oululaisen kanssa...
:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laktoosipitoisuus 0.3%, eli ei paha. Hinta on 83 euroa 4 kilolta, eli 3+1 tilauksena kilohinnaksi tulisi sellainen vähän päälle yheksän kymppiä markoissa...

ja proteeiinia on muistaakseni noin 95%. Wrangen hera ainakin sekottuu todella hyvin, joten eiköhän toikin sekotu. Molemmissa muistaakseni Instant Mix -käsittely.

Jos tästä ei kellään vielä ole kokemusta, niin kai sitä täytyy sitten itse kokeilla. Pistän varmaan loppuviikosta yhden pönikän tilaukseen, niin sitten nähdään. Ei sitä viitsi aivan silmät ummessa isoa tilausta tehdä...

BTW: Wrangen pöniköitä on myös myynnissä Kärkkäisellä. Ite en muista hintoja, joten tietääkö kukaan, millainen hintataso siellä on. Esim. juuri tuo Prime Milk...?

No piru, sieltähän voisi käydä kokeilupönttönsä hakemassa, ellei tuon hinta nyt aivan taivaissa ole.

Kuinkahan, jos tuote on niin uusi Wrangen valikoimassa, ettei omat nettisivutkaan tunne sitä vielä, niin onkohan ehditty jo Kärkkäiselle moista toimittamaan?

No, eipä siinä mitään häviä, jos joku päivä hyppää ysitoistaseen ja käy kurkkaamassa...

Jees, itse olen aikomuksissa tilata tuon purkin juuri ton vähäisen laktoosi-pitoisuuden vuoksi! lisäksi tuo on hiukan hitaammin imeytävää, eli sopii hyvin "välipala juomaksi". Pistäs Tonza kokemukset sököttymisestä ym. jos tilailet nyt täs kohta! Itellä viel fasti95 proteiinia, niin en viel tilaa.:)

Toi on mun mielestä kallista protskua, jotain maitoprotskua vielä. Ostakaa hera-81 se on halvempaa ja parempaa. En tiä sopiiko laktoosivammasille, tuskin...

Originally posted by niclas
Toi on mun mielestä kallista protskua, jotain maitoprotskua vielä. Ostakaa hera-81 se on halvempaa ja parempaa. En tiä sopiiko laktoosivammasille, tuskin...
Juu ei sovi!

Originally posted by niclas

Jos ei halua soijaa syödä, niin kyllä mä uskon tämän olevan se halvin vaihtoehto laktoosivammaselle. Ku on tottunu maksaan jotain 210mk/900g Fastin protskusta, ni olen taivaassa, kun maitoproteiinitilaus tulee.

Päätin just vähän aika sitten, ett' "oli laatu mitä oli, niin pakko se 3+1 tilaus on tehdä, muuten en pysy pelissä seuraavaa 8 kuukautta". Eli tilaus menee postiin huomenna ja Prime Milkkiä popsitaan, oli hyvää tai ei. Mulla ei taida oikeen olla muuta vaihtoehtoa perusproteiiniksi. (palautumisjuomaan ostan kyllä tietenkin kunnon värkkiä vielä)

Joo, on. Esim. Optimum Nutritionin 100% Whey. Mutta hintaa on ollut silläkin reilusti, ja saatavuuskin ollut aika pitkään heikkoa. Vasta viime kuukausina sitä olen itse löytänyt paremmin.

Fastin 95 on käsittääkseni samaa stuffia, kuin tämä Wrangen Milk, mutta mielestäni pahasti ylihinnoiteltua.

Soijaa en halua syödä, olen sitä syönyt kyllä pakon edessä aivan riittävästi.

Yhdistelmää hyvä ja halpa, ei käsittääkseni ole oikein ollut. Tämän Prime Milkin hyvyydestä en tiedä, mutta ainakin se on sen verran muita halvempaa, että olen valmis (minun on pakko) sitä kärsimään...

Onko kukaan laktoosivammanen kokeillu Juusto-Kairan Heracles proteiinia. Kehuvat palokan kuntokeskuksen sivuilla soveltuvan myös laktoosiherkille? Jos tuote on vähälaktoosinen, niin kama on melko edullista heraproteiiniksi.

Kokeiltu on Heraclesta, laktoosivammainen olen minäkin - hyvää, edullista, vatsaystävällistä (mulle sopi ainakin) ja toimivaa! Sekoittuu hyvin, kaakaolla maustoin vähän....namia! Pitäisikin taas ostaa sitä...;)

Kiitos tiedoista Brunetti.

Tietääkö kukaan saako Tampereelta mistään tuota Heracles protskua? Vai pitääkö hakea/tilata Palokan kuntokeskuksesta Jyväskylästä.

Originally posted by Tonza
Mitenkäs tuon Heraclesin kilohinta? Noin suurinpiirtein...

Tais olla jotain 14e kilo (1000g ei 900g :) )
Aika halpaa on. Saatavuus vähän huonoa vielä.

Palokan kuntokeskuksen sivuilta pitäis löytyä hintatiedot, jos niille h_lvetin sivuille pääsee.
Ainakin mun selaimessa vain vilahtaa etusivu ja sitten menee harmaaksi.

14 euroa?

Ai shitti! Ja mulla on 16 kiloa Wrangen Milkkiä tulossa postissa... :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom