wrangen kreatiinista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jpn77
  • Aloitettu Aloitettu
jauhetaan nyt vielä tästä kreatiinista!!!...eli pari kaveeriani vetävät wrangen kreatiinia eikä ainakaan heille ole ollut siitä mitään hyötyä.ja luin joskus joltakin palstalta samantapaista mussutusta kyseisestä merkistä...eli kertokaa nyt muutkin sitten et onko se toimivaa se wrangen kreatiini vai ei????? eihän toi paljoo enää nykyään maksa mut ei ihan hukkaan viittis eurojaan heitellä jos jollakin olis tietoo asiasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei se ihan toimimatontakaan ole, oon sitä pari kiloa syöny. Mut tykkään kuitenkin Fastin kreasta nyt enemmän.

Uudessa bodaus lehdessä oli väite että kreatiiniä ei muka tarvitsisi ottaa välipäivinä, mitäs mitäs? Oli kyllä taas muutenkin niin huono mainoskatalogi koko lehti että huh-huh, se patukka "artikkelikin".

Toihan on vanha juttu. Lihas varastoi vain heti treenin jälkeen kreatiinia. Eli lisä kreatiinista on hyötyä vain palautusjuomassa treenin jälkeen. Sen takia ne kreatiinin tankkaus jututkin on bullshittiä. Itse vedän kreatiinia, vain palautusjuomaassa 5-10g.

Originally posted by Necro
Uudessa bodaus lehdessä oli väite että kreatiiniä ei muka tarvitsisi ottaa välipäivinä

Lääketieteenopiskelijaserkkuni väitti, että kreatiinifosfaattivarastot täyttyvät nuorella henkilöllä alle vuorokaudessa, joten ainakin tuo väite tukisi Bodaus-lehden väitettä. Tiedä häntä.

EDIT: JJJ oli näköjään nopeampi :)

Originally posted by jpn77
et onko se toimivaa se wrangen kreatiini vai ei????? eihän toi

Kyllä se toimivaa on, siinä määrin missä mikä tahansa muukin kreatiini. Puhtaudesta ei ole tietoa, kun eivät ilmoita valmistajaa. En ole kuullut tosin kenenkään kuolleen siihen vielä.

No shit JJJ? Kertokaa muutkin mielipiteenne asiaan, taitaa jäädä kreatiini välipäiviltä pois.

Originally posted by Necro
No shit JJJ? Kertokaa muutkin mielipiteenne asiaan, taitaa jäädä kreatiini välipäiviltä pois.

Yes shit. Kyllä lihakset kreatiinia varastoivat muutenkin kuin "heti treenin jälkeen", paitsi ehkä jos olet letkuruokinnassa ja täysin liikkumatta treenien välillä. Mutta siinä mielessä totta että 5g treenin jälkeen riittää varmaan pitämään kreatiinivarastot täysinä, ei sen kreatiinin kanssa tarvii liioitella.

No taas on kuluttajaa huijattu! Oishan ton voinu itekin päätellä. Tankkausvaiheen aikana tuli n. 10 päivässä 3kg lisäpainoa ja sen jälkeen 2 viikon aikana 0,5kg.

Originally posted by fish
Kaiken lisäksi krea on kohtuullisen epäterveellistä munuaisille, olen kuullut.

No jos kilon päivässä vedät niin ehkä sitten.

Kaiken lisäksi krea on kohtuullisen epäterveellistä munuaisille, olen kuullut.

Joo ja aiheuttaa syöpää, tuberkuloosia, mustaa surmaa, kupan, sokeutuu, kämmeniin kasvaa karvaa jne jne... ei semmosiin pidä koskeman! ;)

No eipäs nyt käydä **tuilemaan.. :) Sanoin, että olen kuullut.. :cool:

Joo, ei, ihan lämpimässä toverillisessa hengessä... ;)
Nuita artikkeleitä kreatiinin haitoista tosiaan on netti väärällään, siltikkään ei ole ilmeisesti kukaan vielä yksistään siihen kuollut...huom! "vielä"... :D

... ja sitäpaitsi, ruotsalaisten ystäviemme tietoisuuteemme tuoman faktan pohjalta olen päätellyt kaiken ravinnoksi kelpaavan aiheuttavan syöpää ja täten päättänyt lopettaa syömisen. Aion siis ottaa kaikki kalorini tästä lähtien vedestä. Laskelmieni mukaan, päivittäisen energianitarpeeni täyttää n. 2000 lasillista TAI n. 400 litraa vettä... :kippis1:

Eräs kaveri on käyttäny tuota Wrangen kreatiiniä ja on toiminu ihan hyvin. Eli kyllä se ihan toimivaa on,itse kyllä käytän Fastin kreatiiniä.

Mäkin oon popsinu tota wrangen kreatiinia, mutta nyt tosin fastia kun en jaksanu postimaksuja maksaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom