Wrange super turbo protein?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kankyl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nimestä tulee mieleen lähinnä joku "turbo" hiiva :D ehkä vaikutuskin sama.. tuotteesta ei siis ole itellä hajuakaan.

Nimestä tulee mieleen lähinnä joku "turbo" hiiva :D ehkä vaikutuskin sama.. tuotteesta ei siis ole itellä hajuakaan.
Päätit kuitenkin vastata??!!

Tuo valmiste on ainakin joskus ollut wrangen valikoimissa. Varmaan ihan ok proteiini. Voi pureskella tai niellä sellaisenaan, ihan kuinka vaan itse haluaa. Pureskelemalla imeytyy tod. näk hieman paremmin kun tabuihin sekoittuu syljessä olevia ruoansulatusentsyymejä

Aika paljon noita saat mussuttaa että niistä saisi jotain irti. Kannattaa suosiolla siirtyä jauhoon, säästyy rahaa ja vaivaa (on niitä vittumainen niellä se 40kpl putkeen).

Ei kannata, äläkä edes unelmoi noista;). Perusheralla pääsee pitemmälle. Tuo on ollut Wrangella jo aika monia vuosia valikoimissa.

No jauhoa menee alas tällähetkellä evo whey 1 ja whey 2 , meinasin ostaa vielä siihen lisäksi . :whip:

Miksi ihmeessä? Tabletit ovat sitä samaa tavaraa, mutta kalliimpia ja niitä on hankala rouskutella. Osta silläkin rahalla vaikka rahkaa, proteiinikin on parempilaatuista välipalaksi.

Voihan ne tosiaan purra tai niellä, alashan ne menee joka tapauksessa. Itsellä sen verran kokemusta että joskus juniorina tuli pari purkkia hommattua kun eka kertoja painojen kans räpelsi, ei ollu hirveesti tietoa vielä näistä hommista. Nyt lähinnä pistää naurattaan nuo, varsinki ku hintaa kattoo. Kaverihan se parhaillaan nielas vissii 20 tommosta kerralla, no se oli sitä hurjaa nuoruutta.

Itse olen kyllä todella ihmetellyt, että miksi noita vielä on myynnissä ja kuka niitä ostaa. Ovat kuitenkin siltä aikakaudelta (lue. n. 15 vuotta sitten), kun itse ostin ensimmäiset proteiinini: purkin kyljessä luki tuolloin, että tuotetta nautitaan 1 rkl päivässä.

Älä osta!

EDIT: se oli muuten sitä aikaa, kun noita Wrangen pillereitä syöviä pidettiin poikkeuksetta (proteiini)hormoonien käyttäjinä

EDIT: se oli muuten sitä aikaa, kun noita Wrangen pillereitä syöviä pidettiin poikkeuksetta (proteiini)hormoonien käyttäjinä

Tais suurin osa luulla,ainakin nuorimmista käyttäjistä itekkin et noi on jotaan proteiinihormooneja.Placeboahan noi on koko rahan edestä tollaisessa pilleri muodossa...

Joskus 10v. sitten noita yhen purkillisen napostelin...
Ei ainakaan meikäläisellä ees kaikki nappulat imeytyneet kunnolla... suosittelisin jauhoa.

Itse olen kyllä todella ihmetellyt, että miksi noita vielä on myynnissä ja kuka niitä ostaa. Ovat kuitenkin siltä aikakaudelta (lue. n. 15 vuotta sitten), kun itse ostin ensimmäiset proteiinini: purkin kyljessä luki tuolloin, että tuotetta nautitaan 1 rkl päivässä.

Älä osta!

Aivan samoilla linjoilla, kuka noita ostaa? vieläkö niitä myydään?
Taisivat olla mullakin se ensimmäinen lisäravinnehankinta joskus aikoja sitten.
Aika hankalia käyttää. Jos vahingossa menee pureskelemaan noita, niin sitten hampaat täynnä sitä mössöä.
Muistaakseni ovat n. 0,5g/kpl, josta prot ~80%. Siitä vaan nieleskelemään kourakaupalla. No onhan se nyt "siistiä" kun vetää nappeja naamaan, mutta silti ÄLÄ OSTA!

Tuo on ensimmäinen proteiini minkä ite olen aikoinaan ostanu. Hirveetä shittiä niellä niistä 30g protua. Yhdyn siis edellisiin: ÄLÄ osta

Muistaakseni ovat n. 0,5g/kpl, josta prot ~80%. Siitä vaan nieleskelemään kourakaupalla.

Eli yhessä nappulassa olis proteiinia sen 0,4 grammaa? Eihän noita tarvitse syödä kuin 75 kappaletta saadakseen sen 30 grammaa protskua. Nerokasta! :thumbs:

Heh, tuli nostalgia momentti kun luin ton otsikon! 15 vuotta sitten itekin nielin noita pillereitä. Sain muuten ainakin 20 kappaletta nieltyä yhdellä kertaa, joskus kuitenkin tulivat vauhdilla takas ylös. Sitten, kun ei enää pystynyt niellä niin morttelilla murskailin niitä ja sekoitin viiliin... Oi niitä nuoruuden päiviä ja sitä viattomuuden aikaa!! Faijakin aina raivos, kun näki niitä, että taasko sä noita pillereitä vedät!? Ihan ku olis ollu jotain myrkkyä, heh....

Joo älä osta, (myydäänkö niitä herranjumala vieläkin?) pääset helpommalla jauhojen kanssa!

Eikös näissä ollut joku määrä suositus?

Muistelen, että itse sain isoveljeltä tämmösen putelin kun sitä oli alakanu vituttamaan niiden nappien kiskominen.

meikä sitten laski 1 nappi, 2 nappia jne, olin menossa jossain 10-20välimaastossa kun rakas äitini kysyi jotain ja menin laskuissa sekaisin.

Loppupäivä olikin sitten pilalla kun näin kävi. Ei voinut alusta aloittaa, tiedä mikä OD ois ollu sitte lopputuloksena:D

nuita on ollut todella kauan myynnissä. joissain tosi vanhoissa bodaus ym lehdissäkin noita on mainostettu. on muuten aivan perkeleen kallis tuote. purkissa on 280g pillereita ja maksaa n,14e. no kestäshän tollanen about 2päivää:jahas:. varmaan ihan hyvä tuote siinä missä muutkin proteiini lisät, mutta hinta on todella suolainen. lisäksi tabletin muodossa nieleminen ei ole mitään kovin hääviä hommaa. kuitenkin jos kerralla ottaa 50g proteiinia niin uskon että siihen mahtuu aika monta jyvää ennen kuin 50g saadaan täyteen :)

myydäänkö niitä herranjumala vieläkin?)
kyllä, wrange myy edelleen :)

Joskus 10v. sitten noita yhen purkillisen napostelin...
Ei ainakaan meikäläisellä ees kaikki nappulat imeytyneet kunnolla... suosittelisin jauhoa.

Melkoisen nostalgisia muistoja noista turboista mullakin n.21-22-vuoden takaa...
Pöntössä kolisi välillä kokonaisia tabletteja, jonka jälkeen päätin alkaa
pureskelemaan ne.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom