Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päätit kuitenkin vastata??!!Nimestä tulee mieleen lähinnä joku "turbo" hiiva :D ehkä vaikutuskin sama.. tuotteesta ei siis ole itellä hajuakaan.
No jauhoa menee alas tällähetkellä evo whey 1 ja whey 2 , meinasin ostaa vielä siihen lisäksi . :whip:
EDIT: se oli muuten sitä aikaa, kun noita Wrangen pillereitä syöviä pidettiin poikkeuksetta (proteiini)hormoonien käyttäjinä
Itse olen kyllä todella ihmetellyt, että miksi noita vielä on myynnissä ja kuka niitä ostaa. Ovat kuitenkin siltä aikakaudelta (lue. n. 15 vuotta sitten), kun itse ostin ensimmäiset proteiinini: purkin kyljessä luki tuolloin, että tuotetta nautitaan 1 rkl päivässä.
Älä osta!
EDIT: se oli muuten sitä aikaa, kun noita Wrangen pillereitä syöviä pidettiin poikkeuksetta (proteiini)hormoonien käyttäjinä
Muistaakseni ovat n. 0,5g/kpl, josta prot ~80%. Siitä vaan nieleskelemään kourakaupalla.
kyllä, wrange myy edelleenmyydäänkö niitä herranjumala vieläkin?)
Joskus 10v. sitten noita yhen purkillisen napostelin...
Ei ainakaan meikäläisellä ees kaikki nappulat imeytyneet kunnolla... suosittelisin jauhoa.