PC World of Warcraft

Hohoho, porukalle hypännyt totuus silmille :lol2: Nyt kun muutaman kuukauden tauon jälkeen ostin lisää peliaikaa, niin olen vissiin 3 kertaa pelannut WoWia kuukauden aikana. On vain sellainen tunne, että kaikki tärkeimmät on jo nähty, eikä ole oikein innostusta pelata.

Minä varmaankin aloitan pelaamisen alusta kun se lisäosa tuleepi..on noita lisäaikakortteja tuolla hyllyllä monta niin voisi ottaa uuden hahmon ja kehittää sen täyteen 70lvl:n..
Omalla shamaanilla (Thunderhorn-servulla) oli jo kaikki mahdollinen ja mahdoton jo tehty..ei vaan saanut mitään enää irti..
kiltalaisilleni jaoin kaiken tavaran minkä irti olin saanut..olihan tuota lopussa kultaakin kertynyt ihan huomattava määrä (5000g) + sitten pankki täynnä blacksmith tavaraa..

nyt alko minuakin innostaa taas pc:n pelaaminen :rock:

WoW ostoon tänään, ja kerkee sitä tässä kuukauden pelata TÄYSILLÄ ennen ku armeijan harmaat kutsuu.

milläs servulla pakkiskiltalaiset hengaa? pääseekö kiltaan messiin?

mgh sanoi:
nyt alko minuakin innostaa taas pc:n pelaaminen :rock:

WoW ostoon tänään, ja kerkee sitä tässä kuukauden pelata TÄYSILLÄ ennen ku armeijan harmaat kutsuu.

milläs servulla pakkiskiltalaiset hengaa? pääseekö kiltaan messiin?
Burning Blade on servun nimi. Kilta taasen on Kaamos. Sun pitäis normaalisti levuttaa se lvl10 asti ennen kuin pääset sisään, mutta kai noi Pakkiksen upseerit sut sinne voi inviä ennenkin;)
Eli whispaat Gartamonia tahi Kalmirothia. Noi ainakin voi ottaa sakkia sisään.. Wilrithkin?

Sukulaku sanoi:
Burning Blade on servun nimi. Kilta taasen on Kaamos. Sun pitäis normaalisti levuttaa se lvl10 asti ennen kuin pääset sisään, mutta kai noi Pakkiksen upseerit sut sinne voi inviä ennenkin;)
Eli whispaat Gartamonia tahi Kalmirothia. Noi ainakin voi ottaa sakkia sisään.. Wilrithkin?

Selma. Kauanko muuten on peliaikaa tossa paketissa mukana?

Kätevää tehdä tuo accountin teko http:n kautta. Vielä kun sais yhteyden tuonne signup.wow-europe.com:iin niin ois hyvä :)

Tässä suunnittelin että luon Tauren shamaanin.

mgh sanoi:
Kätevää tehdä tuo accountin teko http:n kautta. Vielä kun sais yhteyden tuonne signup.wow-europe.com:iin niin ois hyvä :)

Tässä suunnittelin että luon Tauren shamaanin.
Jees. Tee mikäs tykkäät, mutta eniten ihastusta saisit UD papilla ;)
Heelureista hieman pulaa, mutta tee mitäs tykkäät. Shammullakin toki heelaa ihan kivasti.

Tarttis jotain uusia suuntaviivoja WoW-touhuihin. Pelaan siis Shattered hand servulla, löytynee 60 warru ja pappi, 56 rogue ja 46 mage. Jäin servun ainoaan suomi-kiltaan ja koskaan ei päässyt MC:n 5 ekaa mobbia pidemmälle, hiukan ketuttaa.

Nyt olen hiukan pelaillut Bloodhoffilla, mutta uusi duuni haittaa pahasti tuotakin.

Laardi sanoi:
Tarttis jotain uusia suuntaviivoja WoW-touhuihin. Pelaan siis Shattered hand servulla, löytynee 60 warru ja pappi, 56 rogue ja 46 mage. Jäin servun ainoaan suomi-kiltaan ja koskaan ei päässyt MC:n 5 ekaa mobbia pidemmälle, hiukan ketuttaa.

Nyt olen hiukan pelaillut Bloodhoffilla, mutta uusi duuni haittaa pahasti tuotakin.
No ZG:hen vaan pomppimaan. 20 sälliä luulis aina löytyvän. Tai sit teet sällin Burning Bladelle ja tuut pomppimaan pakkisväen kanssa:)

Sukulaku sanoi:
Jees. Tee mikäs tykkäät, mutta eniten ihastusta saisit UD papilla ;)
Heelureista hieman pulaa, mutta tee mitäs tykkäät. Shammullakin toki heelaa ihan kivasti.

En mä tyksi luukasoista yhtään. (vaikka oon ite sellanen IRL :D)

10 levun tauren shaman nimeltä Miigha ottanee kiltaan yhteyttä kunhan vähän tutustun maailmaan enemmän etten ois niin noobi.

edit. toisaalta ei tuollanen pappikaan ois mikään huono ratkasu.... anarchy onlinea olen pelannut ja tiedän kuinka pappeja rakastetaan.... pappi vois olla simppelimpikin luokka aloittelijalle kun tuo shammu on vähän tollanen välimalli ettei tiiä että onko sitä tappelija vai taikoisko vaan.

mgh sanoi:
En mä tyksi luukasoista yhtään. (vaikka oon ite sellanen IRL :D)

10 levun tauren shaman nimeltä Miigha ottanee kiltaan yhteyttä kunhan vähän tutustun maailmaan enemmän etten ois niin noobi.

edit. toisaalta ei tuollanen pappikaan ois mikään huono ratkasu.... anarchy onlinea olen pelannut ja tiedän kuinka pappeja rakastetaan.... pappi vois olla simppelimpikin luokka aloittelijalle kun tuo shammu on vähän tollanen välimalli ettei tiiä että onko sitä tappelija vai taikoisko vaan.
No shammu on ehkä se helpoin luokka koko pelissä :)
Ota trollipappi ellei luut kiinnosta ;)

Sukulaku sanoi:
Ota trollipappi ellei luut kiinnosta ;)
Siis olettaen ettei tuo ollut sarkasmia, eiks ud:t oo parempia pappeja ku trollit? Sen racial spellin takia siis ja muutenkin..

edit: eiku mitä helvettiä oon vissiin liian väsyny ku en huomannu tota "ellei luut kiinnosta" kohtaa :D

Ei tuo peli toimi oikein. :(

Jostain kumman syystä kun on pelittänyt jotai ½-1½h tota peliä, niin alkaa kone raksuttaa aivan tajuttomasti, eli peli pätkii niin paljo ettei sitä oikein pysty pelaa ja äänetkin häviää. Vaatii koko koneen uudelleenkäynnistämisen että toimii ton jälkeen taas.

mgh sanoi:
Ei tuo peli toimi oikein. :(

Jostain kumman syystä kun on pelittänyt jotai ½-1½h tota peliä, niin alkaa kone raksuttaa aivan tajuttomasti, eli peli pätkii niin paljo ettei sitä oikein pysty pelaa ja äänetkin häviää. Vaatii koko koneen uudelleenkäynnistämisen että toimii ton jälkeen taas.
Paljon sulla on muistia?
Päivitin 512mb->1024mb ja peli alko rullaamaan ihan uudella tavalla.

Sukulaku sanoi:
Paljon sulla on muistia?
Päivitin 512mb->1024mb ja peli alko rullaamaan ihan uudella tavalla.

Gigan verran on minullakin. Anarchy Online toimi aivan täydellisesti, eli en sit tiedä asentuko toi huonosti vai mikä lie tossa mättää.

Koneena on 2700+ amd ja näyttis on joku geforce 6600.

Back
Ylös Bottom