PC World of Warcraft

Tuo linkki ei varmaankaan ollut vastaus mulle :)

Prkl, tulee vierotusoireita, kun ei pääse pelaamaan vakkarivuoroa lauantaiaamuna!

Hippa sanoi:
Tuo linkki ei varmaankaan ollut vastaus mulle :)

Prkl, tulee vierotusoireita, kun ei pääse pelaamaan vakkarivuoroa lauantaiaamuna!

Joo, sori, oli tuohon huhumyllyyn vastaus. Itse pelaan US-serverilla ja sielläkin on ollut pahoja lagiongelmia viime päivityksen jälkeen, tiedä sitten mikä vikana europuolella.

Bloo sanoi:
Eli siis kaikki jotka ei oo vielä vaihtanu kaamokseen: wabitti, tjalfar, brol, nahaz, rozoh ainakin ottakaa yhteyttä kehenkä vaan vanhaan giantsilaiseen tai kaamoslaiseen tellillä ok?

Joo sitten joskus kun taas tulee maksettua kuukausmaksu ja viitsii taas pelata.

Kyrsittää kyllä urakalla, kun peli ei toimi :( Lauantai on just se päivä viikosta, kun saa pelata sydämen täydeltä.

IT-Viikosta poimittua!
http://www.itviikko.fi/uutiset/uutisalue.asp?alue=yleis&UutisID=70945

IT-Viikko sanoi:
Warden kerää sähköpostiosoitteitakin
Blizzardia syytetään miljoonien vakoilusta

Verkossa pyörii suosittu moninpeli World of Warcraft. Nyt sen tekijää Blizzardia syytetään neljän miljoonan pelaajan vakoilemisesta.

Blizzard käyttää pelin yhteydessä Warden-nimistä ohjelmaa löytääkseen ja eristääkseen huijarit virtuaalimaailmasta. Mutta nettiaktivistit ovat leimanneet softan vakoiluohjelmaksi, koska se kerää tietoa muista pelaajien koneilla ajettavista ohjelmista.

- Katsoin, kun Warden haisteli niiden henkilöiden sähköpostiosoitteet, joiden kanssa olin viestimässä MSN:ssä, useiden sillä hetkellä auki olleiden verkkosivujen url-osoitteet sekä ajettavana olleiden ohjelmieni nimet, kertoo Wardenin salat selvittänyt ohjelmistosuunnittelija Greg Hoglund blogissaan.

BBC:n mukaan Hoglund purki Wardenin koodin selvittääkseen tarkalleen mitä se tekee. Tämän myötä ohjelma levisi yleiseen tietoisuuteen.

Blizzard sanoo, ettei se käytä keräämiään tietoja mihinkään muuhun kuin todisteiden etsimiseen huijauksista. Yhtiö vakuuttaa, ettei Warden kerää mitään henkilökohtaisesti tunnistettavaa tietoa, vaan ainoastaan tietoja käytetystä pelitilistä.

Digitaalisia oikeuksia puolustava Electronic Frontier Foundation katsoo Wardenin rikkovan yksityisyyttä rankasti. Sen mukaan Blizzard voi käyttää ohjelmaa, koska pelaajat ovat antaneet sille siunauksen hyväksyessään pelin lisenssiehdot.

Foliot päähän!

[avautuminen]
Taitaa olla melko pentuja tuon toisen killan heebot? Kysyin että voisko tulla grindaamaan mukaan, kun Hazkal (lvl57) oli silithiuksessa, niin tylysti vastaus, ei voi, et ees osuisi näihin (60elitejä se varmaan sitten metsästi siellä)
shelvä, vanhalla killalla sentääs sai hieman kohteliaamman vastauksen jos seura ei miellyttänyt. >:|
[/avautuminen]

Eilen illalla oli tarkoitus mennä laittaan Uggalle paalua, niin huomasin, että peliaika on ummessa.. :/ Pitää kysyä, jos vaikka Malolij laittais mun puolesta ne rahat ja käyn sitten joku päivä grindaileen sen koneella takasin ne rahat. :)

edit. Loppui hieman kiinnostus tuosta kiltahommasta yhdistymisen jälkeen..

wab sanoi:
[avautuminen]
Taitaa olla melko pentuja tuon toisen killan heebot? Kysyin että voisko tulla grindaamaan mukaan, kun Hazkal (lvl57) oli silithiuksessa, niin tylysti vastaus, ei voi, et ees osuisi näihin (60elitejä se varmaan sitten metsästi siellä)
shelvä, vanhalla killalla sentääs sai hieman kohteliaamman vastauksen jos seura ei miellyttänyt. >:|
[/avautuminen]

Jep, olen huomannut aivan saman. Uskomattoman lapsellista juttua noilla, jutuista voisi päätellä ikähaarukaksi 12-15v. Samapa tuo minulle, ei noitten juttuja ole pakko lukea, mutta ikävähän tässä on vanhaa GoTR:n korkeatasoista juttua...

Äkkiäkös sinne tosiaan oman kanavan laittaa. Osa on tosiaan vielä aika lapsukaisia näistä, mutta onneksi suurin osa aktiivisesta zg porukasta on aikuismaisempaa väkeä, mikä tarkottaa yleensä entistä typerämpiä juttuja :)

Pitää tietty ymmärtää että alku on aina vähän hankalaa kun tämmönen merge tehdään. Alussa porukkaa kuitenkin tuli ovista ja ikkunoista, eikä ketään karsittu. Aion tässä jutustella "sikariportaan" kanssa kuhan saadaan perussäännöt yms nuijittua, että ruvetaan hieman katsomaan jo killassa olevien yleistä käytöstä yms. Näillä nyt kuitenkin jatketaan vielä jonkin aikaa, tärkeintä saada perusasiat ensin kuntoon.

Kuka ikinä Fizt-nimimerkillä pelasikaan, voisi palata makselemaan 70g velkansa. Kaipailisin rahoja.

Pakko sanoa tähän väliin kyllä 20 vuotta pelejä pelanneena ja useita mmorpgeja kolunneena että WOW oli ennakkohypeen suhteessa yllättävän tylsä.

Peli ei suinkaan ole huono mmorpgina, ehkä vuosien mmorpg-pelaaminen on tylsyttänyt grindaamiseen (juokse,tapa,loottaa,juokse,tapa,loottaa). On tietenkin ymmärrettävää että mmorpg pelien maailma on rajallinen ja siten leveloinnista on pakko tehdä riittävän hidasta, etteivät pelaajat kuluta sisältöä loppuun samantien. Toisaalta sama sisältö venytettynä 10 kertaa pidemmälle myös tylsistyttää 10 kertaa nopeammin.

supersankari sanoi:
Pakko sanoa tähän väliin kyllä 20 vuotta pelejä pelanneena ja useita mmorpgeja kolunneena että WOW oli ennakkohypeen suhteessa yllättävän tylsä.

Peli ei suinkaan ole huono mmorpgina, ehkä vuosien mmorpg-pelaaminen on tylsyttänyt grindaamiseen (juokse,tapa,loottaa,juokse,tapa,loottaa). On tietenkin ymmärrettävää että mmorpg pelien maailma on rajallinen ja siten leveloinnista on pakko tehdä riittävän hidasta, etteivät pelaajat kuluta sisältöä loppuun samantien. Toisaalta sama sisältö venytettynä 10 kertaa pidemmälle myös tylsistyttää 10 kertaa nopeammin.

Täysin mmorpgeja pelaamattomana WoW iski kyllä kuin tuhat volttia siinä alkuaikoina. Grindaus oli toki tylsää mutta tunnelman ovat saaneet tossa pelissä kohdalleen, se maailma todellakin tempaa mukaansa, vaikka staattisuus välillä vähän häiritsee. Kaikenlaisia pikkujuttuja kuitenkin löytyi jotka jaksoivat pitää mielenkiintoa yllä kunnes se lvl60 oli hankittu.

Nyttemmin valitettavasti tuntuu siltä että suuri osa siitä ensimmäisten kolmen kuukauden kiehtovuudesta on hävinnyt : Lähes kaikki on nähty ja kun ei ole muuta tavoiteltavaa kuin aina vaan paremmat kamppeet ja enemmän rahaa niin ei kiinnostuskaan enää ole kovin korkealla. Mutta se täytyy sanoa että matka sinne tasolle 60 oli erittäin mielenkiintoinen ja hauska, suureksi osaksi pakkiskillassa vallinneen hyvän hengen ansiosta. Nykyinen Kaamoskin on ihan ok, mutta kun porukkaa on yli 200 niin eihän siihen enää millään saa sitä samaa fiilistä mikä oli kun tunsi joka tyypin. Those were the days..:itku:

Kertokaahan mulle mikä tässä pelissä on parasta? Luulin, että nyt tein hyvän sijoituksen kun ostin ko. pelin. Totuus paljastui heti kun aloin pelaamaan. Joka toinen tehtävä oli, että kerää kymmenen peikon kivestä ja tuo ne mulle niin teen niistä sulle hienon peikonkiveskaulanauhan. Jatkuvalla loopilla kun suorittaa tuollaisia tehtäviä niin kärsivällisyys loppuu. Joudut vielä kaiken lisäksi tappamaan 30 peikkoa, kun paljastuu, että kaksi kolmas osaa on eunukkeja. Jonkun ammatin harjoittaminen on aika kiehtovaa noin käsitteenä mutta käytännössä en oikein siihenkään päässyt sisään.

Mitä olen nyt missannu tässä pelissä? Johtuuko tehtävien teema siitä, että hahmoni on wizard?

Civilization 4 koukuttaa kyllä tällä hetkellä sen verran pahasti, etten ihan heti kokeile WoWia uudestaan.

Yleensä kai sosiaalinen puoli ja hahmon kehittäminen on se joka saa pelaajia "koukkuun". Minultakin lopahti kiinnostus jossain lvl 30 paikkeilla. Kolme kaveria taas pelaavat vielä 30-100h viikossa. Suurin ero taisi olla se että niillä oli/on about samaa tahtia kehittyvä kaveriporukka pelissä; useimmat taas kehittyi mua nopeammin koska pelasivat enemmän. Enimmäkseen puhuvat nykyään vetämänsä killan politiikasta/ihmissuhdeongelmista ja raidien bossitappeluiden taktiikasta (Blackwing's Lair, Molten Core, jotain open-air spawneja). Ymmärrän sinänsä että jonkun 40 hengen porukan taktiikan ohjaaminen voi olla sekä haastavaa että hauskaa, mutta se vaatii liikaa omistautumista että itse sitä tekisin.

Jep, kyllä hahmonkehitys oli se koukku joka piti mut pelaamassa. Totta kyllä että monet tehtävät ovat saman asian toistoa aina taso tasolta kovemmilla vihollisilla. Toisaalta peliä värittää nimenomaan tuo sosiaalinen puoli ja lisäksi mm instanssit, pvp ja ammatit. Yksinpelinä WoW olisi aikamoinen pohjanoteeraus mutta mmorpgna se toimii.

Tosiaan mullakaan ei oikein riitä aika enää omistautua niin paljon tuolle pelille että pystyisi nauttimaan täysillä end game-sisällöstä eli Molten Core/Onyxia/yms raideista. Onneksi elämäntilanne pelin ilmestyessä oli sellainen että oli mahdollisuus vain pelata 3kk. Nyt pelkään pahaa kun tuo Burning Crusade aikanaan ilmestyy ja tuo mukanaan max levelin kasvatuksen 70:een, miten käy tosielämän..:rolleyes:

Mitä olen nyt missannu tässä pelissä? Johtuuko tehtävien teema siitä, että hahmoni on wizard?

Millä tasolla mahdat olla? Sanotaanko, että tasot 1-20 ovat aikamoista nitkuttelua hahmoluokasta riippumatta mutta sitten alkaa tapahtua kun pääsee jo näkemään vastapuolen pelaajia ja maailmaa vähän muualtakin kuin aloitusalueilta.

Pikkuhiljaa rupeaa turhauttamaan koko peli. Instancet ei kiinnosta, ei vaan jaksa runnia niitä n+1 kertaa ympäri ämpäri.

Toisaalta taas ei tällänen casual pelaaja etene honor systeemissä mihinkään :curs:

Ehkä rank 6-8 ja sen jälkeen tulee seinä vastaan.

Kyllä, pikkuhiljaa rupeaa minuakin turhauttamaan koko peli. Olen huomannut etten enää nauti pelaamisesta samalla tavalla kuin alussa, alussa se oli vaan sitä "uuuhh, ahhh miten iso ja kaunis maailma, voi tehdä mitä vaan" ja mahtavaa hahmon kehityksen seuraamista. Huomasin muutama viikko sitten että pelasin vain saadakseni parempia tavaroita...tapahtui tämmöinen "herääminen" minulla, nyttemin en sitten pelaakkaan yhtä paljoa....

Back
Ylös Bottom