PC World of Warcraft

Bloo sanoi:
Vedetiinkin nopeasti ja mergeydyttiin jo, mulla ja gartalla on officerit tuolla whispiä noille tai sit joillekkin random membuille Kaamoksesta.

Byäh, ei tohon saa samanlaista tunnelmaa kuin all-pakkiskillassa. :itku:
No ei kai tässä auta itku markkinoilla, kyllähän noi OOHin tyypit tuntuivat ihan järkihemmoilta.

Toi Pakkistunnelma muutenkin vähän laski, kun Fucit ja Kride lähti ;)
Missäs luuraavat Fucit, Brol ja Nahaz?

Sukulaku sanoi:
Toi Pakkistunnelma muutenkin vähän laski, kun Fucit ja Kride lähti ;)
Missäs luuraavat Fucit, Brol ja Nahaz?

Kyl mä pelaisin mutta kun toi blizzardi ei anna.... mun yhteys ei tomi wow:ssa...
10sec sisällä(silloin harvoin kun sisään pääsee siitä salasanan tarkistuksesta) ja samantien ulos.
Auria teki jtn muutoksia mutta ei ne vielä ole tunnustaneet mitään väärin tehneensä...

tosin ei mulla toimi Bf2 enää eikä guild wars... bf2 ei päästä mihkään servuun ja gw pätkii niin pirusti... :(

Alkakaas tulla nyt takas pirulaiset, nyt pitäisi ainakin zg:n ruveta onnistumaan jo ihan heittämällä. Kuhan lisää porukkaa vielä levelaa niin mc:kään ei enää kaukana olis. Pitää vielä kattoo se final legion, ketä saatas sieltä ryöstettyä teh kaamokseen :)

Bloo sanoi:
Kride accountti kuntoon oikeesti ;) ylitellään just 40 rajaa maineilla.

No en tästä nyt ihan heti pääse tulemaan, koska peliaikakortit on loppu Tampereelta, eli menee marraskuun puolelle, koska rahatilanne on silloin vasta seuraavan kerran ok.

50x 60 alttien kanssa nytten. Kride oon ihan saletti et jossain Prismassa tjsp on hyllyllä. Erikoisliikkeistä loppuu aina.

Bloo sanoi:
Kride oon ihan saletti et jossain Prismassa tjsp on hyllyllä. Erikoisliikkeistä loppuu aina.

No Prismasta, Gigantista ja Sokoksesta ensisijaisesti kattelinkin. Kattelee asiaa sitten uudestaan marraskuussa.

Sukulaku sanoi:
Tuollahan noita
http://www.wowguru.com/forums/showthread.php?p=55141

Aika feikeiltä vaikuttaisivat, kun kattoo esim. tuota spellbreaker-luokkaa, joka näyttäis aika imbalta:) Tosin mua aina ihmetyttää miksi joku jaksaisi vääntää päästään tommosia.

No eletään vielä toivossa että nuo uudistukset ovat tulossa, kunnes jokin virallinen taho moiset murskaa. Mua ainakin tuo uusi tasokatto motivoisi pelaamaan taas ihan uudella innolla.

Eli siis kaikki jotka ei oo vielä vaihtanu kaamokseen: wabitti, tjalfar, brol, nahaz, rozoh ainakin ottakaa yhteyttä kehenkä vaan vanhaan giantsilaiseen tai kaamoslaiseen tellillä ok?

Onks kellään ollut yhteysongelmia? Itsellä ei peli toimi tällä hetkellä ollenkaan. Pienen etsinnän jälkeen löytyi wowin virallisilta sivuilta huolestuttavan paljon infoa asiasta. Blizzardit ei ole uutisoineet ongelmasta etusivulla, mutta sen sijaan pistävät päälle kampanjan, jolla halutaan vielä lisää pelaajia.

Back
Ylös Bottom