Herra Ovaskainen Mr.O VIP Liittynyt 23.9.2002 Viestejä 1 502 18.3.2003 #1 Yhdessä threadissa oli juttua tästä WGI:stä... Kellään kokemuksia siitä?
jarre55 Liittynyt 23.10.2002 Viestejä 2 257 18.3.2003 #2 Älä kajoa. Julistetaan kohta laittomaksi. Jos sua ala kiinnostaa, mee katsomaan www.nwi.fi ja ota siellä johonkin yhteyttä. On rehellisin ja paras kotimainen verkostoyritys. Olen itse jäsenenä ja säästän aika paljon kännykkä- ja sähkölaskuissani.:kippis1:
Älä kajoa. Julistetaan kohta laittomaksi. Jos sua ala kiinnostaa, mee katsomaan www.nwi.fi ja ota siellä johonkin yhteyttä. On rehellisin ja paras kotimainen verkostoyritys. Olen itse jäsenenä ja säästän aika paljon kännykkä- ja sähkölaskuissani.:kippis1:
Romps Liittynyt 28.11.2002 Viestejä 64 18.3.2003 #3 hohhoijaa, poliisivaltio on tulossa tästäkin;) on kokemuksia, en ala mainostaa jokainen saa tehdä niinkuin haluaa jos kiinnostaa niin eiköhän netistä löydy paljon "kaikenlaista tietoa" :D :D :D
hohhoijaa, poliisivaltio on tulossa tästäkin;) on kokemuksia, en ala mainostaa jokainen saa tehdä niinkuin haluaa jos kiinnostaa niin eiköhän netistä löydy paljon "kaikenlaista tietoa" :D :D :D