Who pushes you?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Varastan tämän aiheen suoraan MuscleMayhemilta, mutta oli niin loistava topic että pakko jakaa tämä teidän kanssa.

Vaikka tässä itseämme vastaan kilpaillaankin, varmasti jokaisella tytöllä pyörii mielessä joku tai jotkut muut kilpailijat, jotka saavat polvet tutisemaan. Tieto siitä, että näiden tyttöjen kanssa pääsee tai joutuu samalle lavalle, tuntuu yhtä lailla upealta ja pelottavalta. Kenestä te ajattelette näin? Ketkä on niitä kisaajia meidän Suomen lineupeissa, joiden vieressä yhtä lailla haluaisitte ja jännittäisitte seistä?

Mulle tulee heti mieleen kolme kilpailijaa, joiden fysiikat on säväyttäneet siitä asti kun aloin lajiin tutustua. Lisäksi sitten yksi myöhempi tuttavuus joka taisi viime vuonna vasta rynnätä suurimman osan tietoisuuteen. Kun body fitnessissä ainakin toistaiseksi kilpailen niin Katariina Tunturi on sellainen kisaaja, jonka vieressä haluaisin seistä lavalla yhtä lailla pelonsekaisin kuin ylpein fiiliksin. Katan rakenne on niin upea, että jos hänen kanssaan vertailuun pääsisin niin kyllä olisi leveä hymy tämän tytön naamalla. Korhosen Satu on tämä toinen, jota olen viime syksystä asti sitten katsellut monttu auki ja miettinyt, että "jos minäkin joskus...". Hitsi. Jos jonain päivänä jossain SM-finaalissa noiden likkojen kanssa saisi kisata niin olishan se kyllä aika hienoa. :)

Jos taas onnistun tekemään loikan fitnessin puolelle, niin Marjo Krishi on siellä mun silmääni ehdoton ykkönen - vaikka hänelle taitaa nykyään olla jo todellisia haastajia. :) Marjolla on todella nätti kroppa ja lihasmassan määrä miellyttää omaa silmääni. Hänen kanssaan taistokas vertailu jonain päivänä olisi mannaa sydämelle... Ja toinen fitness-tyttö, joka pari vuotta sitten kisaamisesta kiinnostuttuani naulitsi mun silmäni, oli Yrjölän Nora. Kauniit kehon linjat ja säteilevä olemus, ne muistan sieltä vuoden 2004 kisasta elävästi. Silloin en ikinä ajatellut että voisin edes kisata samalla lavalla Noran kanssa, mutta nyt kun se fitnessin kutistuessa olisi kai jopa ilmiselvää (tulokkaat ja konkarit samalla lavalla), niin olisihan se hieno tunne päästä samaan rivistöön.

Mites muut likat? Jatkakaa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No jo ootte tylsiä. :rolleyes: Mä kun ajattelin että tämä ois hyvä aihe. :lol2:

Oon kans miettiny tätä aihetta...Tuntuu hassulta nousta sinne lavalla "kovien nimien" joukkoon, joita on ihaillut vuosia, eikä oo edes osannu haaveilla, että itse olisi siellä joukossa joskus :) Jaana Kotkansalo on mulla ollu ainakin yks "idolli" ja totta kai myös Krishi, vaikken fitneksessä ole aikonutkaan kisata (paitsi joskus haaveissani :) )

Tässä yhteydessä vois olla luontevaa mainita mun tulevien kisojen suosikkityttö. Fanitin häntä jo silloin, kun en vielä itse kisannut, kun ajattelin että siinä on kans toinen tämmönen taskuveenus! :) Mun silmään erittäin kaunis fysiikka sekä kireä kunto ollut. Nyt äitiyden tuomien kisavälivuosien jälkeen seuraan lavalle paluutaan suurella mielenkiinnolla ja toivotan samalla jaksamista loppuviikoille sekä tietenkin onnea kilpailuihin.
Sehän on tietenkin Vilma-Liina :thumbs:

toivotan samalla jaksamista loppuviikoille sekä tietenkin onnea kilpailuihin.
Sehän on tietenkin Vilma-Liina :thumbs:
Kiitos. Voi että. :love:

Välillä epäusko hiipii luihin ja ytimiin, kun viikot käy vähiin ja kiristeltävää olisi vielä aikalailla. Raksahommat painaa päälle ja työtkin taas kohta alkaa, mutta kyllä täällä on kaikki voiman rippeetkin pelissä ja kaikkeni lupaan tehdä, jotta Turussa kehtaan lavalle astua.

Pitäisköhän minunkin vastavuoroisesti paljastaa, ketkä kaikki ovat minun treenivihkon sisäkansissa pönöttämässä niitä väsymyksen hetkiä varten.....

Sieltähän löytyvät: Heidi Sorsa, Susanna Rantanen, Satu Korhonen ja Jaana Kotkansalo ja myös Ärrä ilmestyi sinne kummittelemaan pari viikkoa sitten. Ja kun tuon listan konkareista syksyn kisaan on ilmoittautunut vain Heidi, niin kyllä ne on ne Heidin upeat vatsat ja hieno olkapääosasto, mitkä silmissä jaksaa aina ne muutamat lisätoistot puristaa. Että terkkuja sinne Lahteen vaan :D

Taidankin tältä istumalta lähteä salille ja lenkille... :whip:

edit. Niin ja eiköhän yritetä tehdä vuoden 2007 SM-kisoista kaikkien aikojen body fitness- kisat ja kerätä kivien ja kantojen alta vanhat ja tuoreet SM-mitalistit line-uppiin?

Voi Vilma-Liina... Mä oon todella otettu tästä:haart: . En kai ihan uskonu korviani, ku Lahdessa mulle vihjasit.
Samalla kyllä luikkii Iso Pupu Pöksyyn, mut koitetaas hätistellä se takas porkkanamaallensa:D .

edit. Niin ja eiköhän yritetä tehdä vuoden 2007 SM-kisoista kaikkien aikojen body fitness- kisat ja kerätä kivien ja kantojen alta vanhat ja tuoreet SM-mitalistit line-uppiin?

Ja kun FitCattikin on messissä, niin mä en ala ;) ! Sen verran kovia paloja purtavana, että huh huh!

Oi kunpa olisinkin finalisti joskus. :rolleyes:

Miun täytyy sanoa, että kropan puolesta Suomen tytöt on minun makuun aika rimpuleita, vaikka rakenteen puolesta monella on edellytykset pitkälle. Krishi on tietenkin ihan oma lukunsa! Täältä pakkarin puolelta ärrällä, yhtä#hauiksella ja luomulla näyttää olevan pattia aika hyvästi. Myös se vaikuttaa paljon, mimmoinen ihminenkin on, jotta voin häntä "ihailla". Suurin osa kisaajista, joihin olen vähän päässyt tutustumaan vaikuttavat sympiksiltä ja hyviltä tyypeiltä. Mutta näistä menestyneistä on kyllä pari, joista olen saanut vähän ylpistyneen kuvan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Satu on hc!!!! tOdella kova kilpailija ja ah, niin mahtava persoona :haart: mitä nyt olen sinusta kuvan saanut:)

Onko sitä täältäkin lähdettävä 2007 syksyllä lavalle :eek: Ajattelin pitää syksystä puolentoista vuoden breikin mutta jos "nälkä" tulee niin kai se on vaihdettava ensi kesänkin makkarat broilerin rintafileeseen:D

tekisi mieli vastata 'kaikki'. vaparifitnessin puolella on nykyään niin vähän porukkaa, että jokainen uusi tulokas aiheuttaa sellaisen mitämitäkukakuka -reaktion :D . mutta kyllä se sittenkin on tuo krishin marjo, jonka viereen olisi mahtava päästä vertailuun.

sellainen hassu ajatus minulla on välillä päässäni, että olisi kiva päästä vielä joskus samaan vertailuun puralan karoliinan kanssa. olimme samassa tulokaskisassa ja silloin me olimme vertailussa vierekkäin, mutta sen jälkeen karoliina meni meikäläisestä kehityksessä ihan valovuosilla ohi eikä meitä varmasti olisi enää samaan vertailuun kutsuttu, mikäli olisin kisaamista tuolloin jatkanut. karoliinaa kannustin kuitenkin aina ihan täysillä, sillä hän oli/on niin upea kilpailija. tykkäsin hänen vapareistaan ja lisäksi hän oli leireillä tosi mukavan oloinen mimmi.

eli karoliinalle terveisiä: lähde kisaamaan taas, niin pääsen näkemään, onko minusta enää kanssasi samaan vertailuun :) . jos oikeasti näkisin kilpailijalistasta, että olet tulossa kanssani samaan kisaan, motivaationi nousisi ihan miljoonalla.

Mua motivoi ajatus kovasta line upista ja 'mielikuvaharjoittelu' kisavertailusta;)
Arvostan kaikkia jotka nousevat kunnossa lavalle. Omia innoittajiani ovat olleet Heikkilän Tarja ja Aino-Maija Kare. Aino-Maija nousi vuosi vuodelta sijoituksissaan ja hänen kehityskaarensa kilpailijana on ollut motivoivaa seurattavaa. Lisäksi näillä kahdella urheilijalla on hieno ja aito persoona, joka erottaa voittajat massasta. :worship:
Kilpailija jota minäkin todella arvostan, on Korhosen Satu. Kokonaisuus toimii ja kilpailijana yksinkertaisesti tasapainoinen, karismaattinen ja ehdottomasti tulevaisuudessa potentiaalia menestyä kansainvälisissä kisoissa. Ja rakenne niin ideaali lajiin kun nyt bodyfitness-kisaajalla olla voi. Hänen kanssaan olis hieno ottaa matsia, niin että terveisiä vaan motivoijalleni. Tässä yhteydessä mainittakoon Riikka Alasalmi ja Johanna Vaha. Molemmat tytöt voittaja-ainesta.

Myös Faidran intohimo lajia kohtaan on ihailtavaa ja hän on kunnossa epäilemättä kärkipään kisaaja. Se että nauttii siitä mitä tekee ja innostaa muita on enemmän kuin upeeta. Harrastajan ja urheilijan ero on omistautumisessa ja tässä nuoressa urheilijassa tiivistyy käsite FITNESS.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom