White Collar (2009)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wiisel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Grani
white-collar-poster.jpg

http://www.imdb.com/title/tt1358522/

IMDB:ssä saanu 8,5/10

Miten tästä loistavasta sarjasta ei oo vielä ketjua :o. No, joka tapauksessa, kertoo FBI:n "valkokaulus"osastosta, joka ratkoo minä moninaisimpia huijauksia, petoksia yms.

Apunaan heillä on Neal Caffrey, hävyttömän fiksu huijari.

Kolmas kausi menossa tällä hetkellä jenkeissä, maikkarilta tullu Suomessa tätä sarjaa.

Pakkiksella muita seuraajia? Keskustelua!

Meinasin juuri muutama päivä sitten avata threadin tästä sarjasta tänne duunissa ollessa ja hehkuttaa tätä sarjaa hieman, mutta se jäi tekemättä.. Itse tykkään tästä sarjasta ja mielenkiinto pysyny koko ajan yllä. Alkuun tuli mieleen, että olisi hieman Mentalist sarjan oloinen varmaan, jota itse seurasin yhessä vaiheessa, mutta kiinnostus lopahti kuitenkin jossakin välissä suht kuivan pääjuonen takia, joka ei oikein kehittynyt/muuttunut mitenkään kiinnostavasti ainakaan. White Collarin pääjuoni on pysynyt koko ajan mielenkiintosena ja varsinkin kolmannessa siisonissa tuntuu tapahtuvan koko ajan mitä ihmeellisempiä asioita. Äsken tuli juuri katottua jakso s03e06 ja innolla pistän kohta pyörimään seuraavan jakson! :rock:

Meinasin juuri muutama päivä sitten avata threadin tästä sarjasta tänne duunissa ollessa ja hehkuttaa tätä sarjaa hieman, mutta se jäi tekemättä.. Itse tykkään tästä sarjasta ja mielenkiinto pysyny koko ajan yllä. Alkuun tuli mieleen, että olisi hieman Mentalist sarjan oloinen varmaan, jota itse seurasin yhessä vaiheessa, mutta kiinnostus lopahti kuitenkin jossakin välissä suht kuivan pääjuonen takia, joka ei oikein kehittynyt/muuttunut mitenkään kiinnostavasti ainakaan. White Collarin pääjuoni on pysynyt koko ajan mielenkiintosena ja varsinkin kolmannessa siisonissa tuntuu tapahtuvan koko ajan mitä ihmeellisempiä asioita. Äsken tuli juuri katottua jakso s03e06 ja innolla pistän kohta pyörimään seuraavan jakson! :rock:

Joo, tos pari tuntii sit katoin ton uusimma, oli muuten hyvä :thumbs:

Pari jaksoa katsonut, enkä vielä ole päässyt yli siitä että Bryce Larkin onkin "vaan" joku huijari ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom