Wharfedale Diamond

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö porukalta kokemuksia Diamond sarjan kaiuttimista? Itse olen ostamassa Diamond 9.4 kajareita (350€/pari) ja subbariksi PC 10+ (300€). Onko parempia ideoita samalla hintatasolla? Kaiuttimia käytän musiikin kuunteluun sekä elokuvien katseluun.

9.2set ajaa saman asian ku 9.4 mutta tarvitsevat jalustat.. itse olen ollut tyytyväinen.., subbariin kannattaa pistää vähän enemmän niin saat laatua siihen ääneen.. esim. Bk xls-200

Laita 4 hunttia subiin niin alkaa olemaan käytettynä jo rellin stratat ja vanhemmat velodynet haarukassa. Nuo BKtkin on aika kehuttuja joissain piireissä. Melko hyvin testeissä pärjännetä Choruksen Vertigoitakin on aika paljon liikkeellä, tähän hätään en osaa kuitenkaan niitä suositella.

PS. Voisin myydä sulle joutilaana seisovan kymppituumaisen ja alle 20hziin pukkaavan Rel Q50en. Saat sen vaikka 250eurolla (ovh. jotain 500-600e)?

Kiitokset vinkeistä. Mulla kävi kuitenkin hyvä tuuri kaiuttimien kanssa. Pikkuveli möi halvalla alunperin hieman kalliimmat Wharfedalen kaiuttimet. Lisäksi kauppaan kuului Audio Pron subi (audio pro sub focus 10).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom