W2k:ssa ei toimi copy paste.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mikähän mahtaa olla vikana kun ei onnistu edes raahaaminen, boottaaminen auttaa hetkeksi aikaa, mutta sitten sama ilmiö tulee.
Ctrl + x leikkaa kyllä filun mutta Ctrl + v ei sitä liitä. Samoin hiirellä onnistuu oikealla copiointi ja leikkaaminen, mutta pasteemiseen ei ole valintaa, se on harmaana.

Saattaa olla et sun koneelle on murtauduttu. Meil oli töissä sama juttu, et copy-paste ei toiminu. Lataa viimeisimmät päivitykset windowsiin. Liitty muistaakseni tähän juttuun.

Elikkä kovalevyllä oleva väliaikainen muisti. Ainaki ennen sen määrää pysty asetuksista vaihtaan. Mutta ei oo vuosiin tullut moista onkkelmaa.

Virtuaali muisti:

Täällä

ja täällä

sulla on varmaan siellä aikalailla ohjelmia päällä ja/tai virtuaalimuisti laitettu aika vähiin niin alkaa jähiin.. (rimmaskin vielä :D ).

Kannattaa tosin ottaa sekin huomioon, että virtuaalimuisti on paljon hitaampaa kun tava RAM..

Virtuaalimuistia on yli 500mb, eli ei se siitä kii ole. Mulla on ilmeisimmin sitten mato koneella, alkaa kaikki toiminnot bugaamaan.
Eikä edes vituta kun on w2k, formatointi on aivan saatanan vaikeeta, millä formatoi osion missä on 2wk kun ei pääse edes komentokehotteeseen startatessa?

Originally posted by Mike
Virtuaalimuistia on yli 500mb, eli ei se siitä kii ole. Mulla on ilmeisimmin sitten mato koneella, alkaa kaikki toiminnot bugaamaan.
Eikä edes vituta kun on w2k, formatointi on aivan saatanan vaikeeta, millä formatoi osion missä on 2wk kun ei pääse edes komentokehotteeseen startatessa?

Tarviit joko W98 bootlevykkeen (kirjoitus-suoja päällä, jottei mato pääse siihen) tai sitten w2k/XP asennusceedeen. Kumpi sitten on käytössä niin sen mukaan säädät biossista boot-järjestyksen, siten että se media jolta boottaat on ensimmäisenä.

Noista molemmista asennusceedeistä löytyy formatoinnit/"fdiskit", joilla saat tehtyä kaiken tarvittavan, ja lisäksi asennettua käyttiksen uudestaan.

Kone taas kunnossa, svchost.exe kusee w2k:t jos ei ole sp4 asennettuna. Ei auta vaikka asentaisi jälkeenpäin. Formatoida piti, että sai tänkin paskan toimimaan. Jos jollakin on w2k, niin älkää päästäkö palomuurista läpi Generic host nimistä sydeemiä.

Paste hävis joo, pärjäsin tolla f-securen Disinfection fixillä(so far so good...)

http://www.f-secure.com/v-descs/msblast.shtml

Kone taas kunnossa, svchost.exe kusee w2k:t jos ei ole sp4 asennettuna. Ei auta vaikka asentaisi jälkeenpäin. Formatoida piti, että sai tänkin paskan toimimaan. Jos jollakin on w2k, niin älkää päästäkö palomuurista läpi Generic host nimistä sydeemiä.

jahas jahas...mulla oli saman svchost.exe:n kanssa ongelmia eilen. ja se johtui VIRUKSESTA. ennen ei oo ollu viruksia koneella mutta nyt yllätti. mulla virus teki semmosen homman, että muutaman minsan ku wintoosa oli pystyssä, alko lähtölaskenta nollaan -> kone ilmoitti, että kone pitää käynnistää uudestaan. tolla madolla oli kuulemma monta eri tapaa toimia. ja ei muuten toiminu copy - paste mullakaan. lisää tietoa madosta -> http://vil.mcafee.com/dispVirus.asp?virus_k=100547

tuolta löytyy päivitys windowsiin ja ohjeet viruksen poistamiseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosin forkun jälkeen winkku sippas kun menin dorkana päivittämään win updatesta, se kusee sitäkautta jonkun digital sigu jutun.
Häh? Minkä sigu jutun? Ikinä ei oo ollu ongelmia Winupdaten kanssa missään Windowsin versiossa missä se toimii, ware-versioillakaan (paitsi sarjanumerokikkailu mikä piti tehdä että sai XP:n SP1:n asennettua)

Mulla on sipannut xp ja w2k tuon updaten takia. Kaataa explorer.exe tiedoston ja sitten ei paljoa konetta fiksailla.
etosaa.jpg

;)

Mulla on sipannut xp ja w2k tuon updaten takia. Kaataa explorer.exe tiedoston ja sitten ei paljoa konetta fiksailla.

ööö... siis jos työpöytä(explorer.exe) kaatuu, senkun käynnistät uudelleen cntr-alt-del/Task Manager/File/Run__ ja "explorer", se on ikkunallinen dindowssovellus siinä missä muutkin(raamit on piilotettu) Winupdateen en ota kantaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom