MerZi esittää nyt tyhmiä kysymyksiä.
Viimeistään tämä kyselytunti paljastaa tietämättömyyteni autoista ym. tekniikasta, mutta senkun..
Kuten varmaan tredin otsikosta voi päätellä, haaveilen hankkivani auton lähitulevaisuudessa ja olisin varsin kiinnostunut VW Corradosta. Volkkari tuntuu luonnolliselta valinnalta koska olen suorastaan kasvanut niiden keskellä... Tällä hetkellä ajelen golfilla vm-90 ja tämä auto on kyllä näyttänyt kaikki taivaan merkit siitä, että "hän" on tullut tiensä päähän. Olen ajellut vaikka millä autoilla, uusilla ja vanhoilla mutta koska budjettikin on rajallinen, en voi ajatella hankkivani kovinkaan uutta kaaraa. Lisäksi neitiä vaivaa vakavasti tämä merkkiuskollisuus ja se, että olen jotenkin vain menettänyt sydämeni tälle kyseiselle autolle. Muistaakseni corradoista oli juttua jossain muussa ketjussa, mutta suotakoon minulle tämä oma kyselytanner. Myönnän, että olen täysin urpo näiden autoasioiden suhteen, joten mitä kaikkea minun tulee ottaa huomioon ja tietää ennenkuin edes ajattelen tällaisen menopelin hankintaa? Hirveästi en myynnissä olevia vaihtoehtoja löytänyt mutta katsellaan nyt.. Jos vain menen autokauppaan ja kerron, että haluan violetin Corradon, voi olla, että minut nauretaan sieltä ulos. Haluaako joku lähteä MerZin kanssa autokauppaan? :D
Nyt kaikki Pakkislaiset, jotka tiedätte näistä vehkeistä jotain, kertokaa olisko tuollainen edes järkevä hankinta? Jos tiedätte jotain linkkejä joista voin lukea juttua tuosta autosta niin laittakaa tänne, kiitos! :haart:
Viimeistään tämä kyselytunti paljastaa tietämättömyyteni autoista ym. tekniikasta, mutta senkun..Kuten varmaan tredin otsikosta voi päätellä, haaveilen hankkivani auton lähitulevaisuudessa ja olisin varsin kiinnostunut VW Corradosta. Volkkari tuntuu luonnolliselta valinnalta koska olen suorastaan kasvanut niiden keskellä... Tällä hetkellä ajelen golfilla vm-90 ja tämä auto on kyllä näyttänyt kaikki taivaan merkit siitä, että "hän" on tullut tiensä päähän. Olen ajellut vaikka millä autoilla, uusilla ja vanhoilla mutta koska budjettikin on rajallinen, en voi ajatella hankkivani kovinkaan uutta kaaraa. Lisäksi neitiä vaivaa vakavasti tämä merkkiuskollisuus ja se, että olen jotenkin vain menettänyt sydämeni tälle kyseiselle autolle. Muistaakseni corradoista oli juttua jossain muussa ketjussa, mutta suotakoon minulle tämä oma kyselytanner. Myönnän, että olen täysin urpo näiden autoasioiden suhteen, joten mitä kaikkea minun tulee ottaa huomioon ja tietää ennenkuin edes ajattelen tällaisen menopelin hankintaa? Hirveästi en myynnissä olevia vaihtoehtoja löytänyt mutta katsellaan nyt.. Jos vain menen autokauppaan ja kerron, että haluan violetin Corradon, voi olla, että minut nauretaan sieltä ulos. Haluaako joku lähteä MerZin kanssa autokauppaan? :D
Nyt kaikki Pakkislaiset, jotka tiedätte näistä vehkeistä jotain, kertokaa olisko tuollainen edes järkevä hankinta? Jos tiedätte jotain linkkejä joista voin lukea juttua tuosta autosta niin laittakaa tänne, kiitos! :haart:
(mutta ei ole halvimmasta päästä)