Vuokrattava loma-asunto Espanjasta

Pahoitteluni jos tälläinen threadi jo jossain oli,mutta en nopeasti löytänyt.

Eli tarkoituksena olisi löytää loma-asunto 2-4 viikoksi espanjasta joko kanarialta tai sitten mantereelta tammi-helmikuun vaihteessa.Osaisiko kukaan suositella jotain jolta voisi vuokrata tai sitten jos itsellä sattuisi olemaan tarjolla. Kämppä saisi olla sellainen,että 2-3 nuorta 20-vuotiasta nuorta miestä mahtuisi oleskelemaan. Tarkoituksena koittaa saada vähän aurinkoa pintaan ja reenailla siinä samassa kaveriporukalla. Kaikki vinkit otetaan mielellään vastaan:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan niitä tullu tutkailtua :rolleyes:. Joo Egypti käyny itselläkin mielessä,mutta mutta vähän epäilyttää maan tilanne tällähetkellä :D

Itse olin Malagassa jokunen vuosi sitten treenailemassa juuri siinä helmikuun lopussa. Silloin päivälämpötila oli 19-21 mutta tuossa täytyy huomioida se että merituulen ansiosta olo oli paljon viileämpi. Suomalaiselle ihan passeli sää. Britit käppäili ilman paitaa, me pitkähihaiset päällä ja sortsit jalassa, paikalliset tyyliin toppatakki päällä. Malagaaan saa helposti halpoja lentoja ja kentältä esim. Benalmadenaan jossa kämppäilin pääsee taxilla 20-30 eurolla, junakin menee ja kuljetus toimii myös torreen ja fugeen. Kämppiä löytyy googlella vaikka kuinka paljon ja nyt kun taslous on mitä on niin aistittavissa on vuokraajan/ostajan markkinat. Plus että tuo ajankohta ei ole high seasonia.

Itse tykkäsin, kelit oli hyvät juoksemiselle ja kävin lähes päivittäin tekemässä juoksutreenit rannan tuntumassa. Isohko kuntokeskus oli 15 min kävelyn päässä ja salilla oli kunnon altaat uintitreeniä varten, hyvät kuntosalilaitteet ja kohtuullinen vapaiden painojen alue. Plussana oli crosstraining alue sisällä ja ulkona. Jos fillarointi innostaa niin vuokraus onnistuu alueelta ja toimittavat fillarin tarvittaessa majapaikkaan. Sisämaahan kun suuntaa niin ihan hienoja maastoja ja mäkivetoja pääsee tekemään.

Eli jos haluaa nopean, vaivattoman ja halvan vaihtoehdon niin ihan ok valinta. Itse maksoimme muistaakseni 200 euron pintaan viikosta 2 makuuhuoneen keittiöllisestä kämpästä. Tuo summa sitten jakutui majoittuen kesken. Halvempiakin olisi ollut mutta päästiin rannan tuntumaan ja paikassa oli ulkona allas ja lämmitetty sisäallas.

Mä menisin mielummin Kanarialle säiden puolesta. Tai johonkin Dubaihin, jossa on varma aurinko.

Mutta jos mantere ja Benalmadena kiinnostaa, niin sieltä löytyy tällainen kahden makuuhuoneen kämppä, joka on vuokraajan oma: http://www.sirola.info/

Kyseisen henkilön kautta on mahdollista yrittää vuokrata myös asuntoa, jossa on kolme makuuhuonetta. Kämppä ei ole henkilön oma, mutta hänen ystävänsä. Itse olin tässä kämpässä toukokuussa.

Talo sijaitsee ihan rannan lähellä muutaman sadan metrin päässä. Samoin bussipysäkki (jolla pääsee esim. Malagaan, Torremolinokseen, Mijakseen ja Fuengirolaan). Hyvälaatuinen ruokakauppa sijaitsee noin puolen kilsan päässä. Juna-asema sijaitsee noin 15-20 minuutin kävelymatkan päässä. Itse kävin puntilla lähellä olevalla punttisalilla noin puolen kilsan päässä rantatien varressa. Jäähallilta noin 10-15 minuutin kävelymatkan päästä löytyy myös punttisali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom