Vuokrasopimuksen purku oikeus?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja drimor
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
13.3.2008
Viestejä
2
Eli olis pieni ongelma. En ole vielä tehnyt mitään soittoja tai muuta hoitanut asiaa. Ajattelin eka kysyä muilta kansalaisilta. Muutin juuri yksiöön kun lähdin opiskelemaan. Nyt kun olen pari kolme viikkoa asunut olen huomannut, että putkistoja tai jotain muuta pitkin asuntooni kulkeutuu tupakanhaju toisesta kerroksesta/asunnosta. En siedä tupakan hajua. Mahtaakohan tässä olla jonkin sortin vuokrasopimuksen purku mahdollista? Entä jos vetoan päänsärkyyn?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli olis pieni ongelma. En ole vielä tehnyt mitään soittoja tai muuta hoitanut asiaa. Ajattelin eka kysyä muilta kansalaisilta. Muutin juuri yksiöön kun lähdin opiskelemaan. Nyt kun olen pari kolme viikkoa asunut olen huomannut, että putkistoja tai jotain muuta pitkin asuntooni kulkeutuu tupakanhaju toisesta kerroksesta/asunnosta. En siedä tupakan hajua. Mahtaakohan tässä olla jonkin sortin vuokrasopimuksen purku mahdollista? Entä jos vetoan päänsärkyyn?

Tarksita toimiiko poistoilman venttiili. Ohutta paperia putken eteen ja katsot että imeekö sisäänpäin eli pysyykö paperi paikallaan ilman pitämistä vai toimiiko päin vastoin. Taloyhtiön vastuulla tämä joten soitto isännöitsijälle jos ei vedä. Toinen vaihtoehto on käydä kauniisti sanomassa naapurille että älä pliis polta sisällä.
 
Back
Ylös Bottom