Vuoden urheilijatar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Metri
  • Aloitettu Aloitettu
Katsoittekos, mimmit, eilen Vuoden urheilija -lähetystä TV:stä? Täytyy myöntää, että juuri miun suosikkini voitti. Kyllä maailmanmestaruus on aina maailmanmestaruus, ja lajissa, jonka kilpailijamäärä on niitä suurimpia maailmalla - ainakin mitä uintiurheiluun tulee. 100 metrin vapaauintihan on se kuningasmatka.

Mutta ei siitä oikeastaan pitänyt puhua. Mie kiinnitin huomiota Hanna-Marian upean timmiin kroppaan. Eikös tytteli vaan pärjäisikin vallan mainiosti myös fitness-kisoissa? Mikäs se se luokka olikaan, jossa ei esitetä vapaaohjelmaa, miusta Hanna-Maria olisi siinä kisassa ehdoton ykkönen. On kivasti habaa, selkää ja muitakin lihaksia tosi upeassa formissa, naisellisesti. Vyötärö hoikka kuin paju, nätit kasvot ja tyrmäävä kokonaispaketti.

Vai olenko ihan hakoteillä. Kertokaas, te fitneksen arvosteluperusteista enemmän tietävät ja Hanna-Marian kropan nähneet. (Joko eilisiltana tai muulloin nähneet.)

Harmi, kun ei löytynyt mistään kunnollista kuvaa Hannasta. Siis vartalokuvaa. Linkitättehän, jos löydätte sellaisen..

Et sinä, Metri, varmaan ihan hakoteillä ole. Kyllä Hanna-Maria olisi varmaan ihan hyvin sijoittunut Body Fitness - tulokkaissa tänä syksynä, jos vaan kunto ois ollut kohdallaan. Vaikka mikäs minä olen sanomaan ;)

Originally posted by Metri
Katsoittekos, mimmit, eilen Vuoden urheilija -lähetystä TV:stä? Täytyy myöntää, että juuri miun suosikkini voitti. Kyllä maailmanmestaruus on aina maailmanmestaruus, ja lajissa, jonka kilpailijamäärä on niitä suurimpia maailmalla - ainakin mitä uintiurheiluun tulee. 100 metrin vapaauintihan on se kuningasmatka.

Mutta ei siitä oikeastaan pitänyt puhua. Mie kiinnitin huomiota Hanna-Marian upean timmiin kroppaan. Eikös tytteli vaan pärjäisikin vallan mainiosti myös fitness-kisoissa? Mikäs se se luokka olikaan, jossa ei esitetä vapaaohjelmaa, miusta Hanna-Maria olisi siinä kisassa ehdoton ykkönen. On kivasti habaa, selkää ja muitakin lihaksia tosi upeassa formissa, naisellisesti. Vyötärö hoikka kuin paju, nätit kasvot ja tyrmäävä kokonaispaketti.

Vai olenko ihan hakoteillä. Kertokaas, te fitneksen arvosteluperusteista enemmän tietävät ja Hanna-Marian kropan nähneet. (Joko eilisiltana tai muulloin nähneet.)

Olet siinä suhteessa oikeessa, että lihasta sillä pimulla on. Olen itse uinut kilpaa ja muistan kisoista Hanna-Marian jo nuorena tyttönä(14v). Katoin jo sillon, et onpas isot hauikset! Kyllä Hanski varmaan tiukan dieetin jälkeen vois olla ihan kovassa kunnossa. Se mikä vaan useimmilla uimareilla mättää on ryhti. Selkä on leveä ja vahva, mutta rintalihakset ovat huomattavasti heikommat, joten helposti olkapäät kääntyvät sisäänpäin. Jalat on myös monella aika tikut, mutta tuolla maailmalla kovimmilla uimareilla on reisissäkin jo lihaa.

Miksei vois pärjätäkin.

Mutta näissä keho/fitness touhuissa on semmonen mielenkiintonen seikka, että edes takahuoneessa ei ainakaan uusista kisaajista vielä pysty sanomaan, ketkä on oikeesti niitä kärkipaikan mimmejä. Kunnon pystyy kyllä arvioimaan, mutta kaikki muu paljastuu vasta, kun astutaan lavalle armottomiin valoihin, ja riviin, josta pystyy suht helposti poimimaan ns. jyvät akanoista. Rakenne, mittasuhteet jne. paljastuvat monesti vasta line-upissa.
Eli moni esim. salilla "ihan sika hyvälle" näyttävä mimmi ei sitten kuitenkaan lavalla seistessään täytäkään kaikkia vaatimuksia, ja asennoilla sekä asuillakin pystyy petraamaan/ heikentämään fysiikkaansa yllättävänkin paljon.

Originally posted by Fiona
Harmi, kun ei löytynyt mistään kunnollista kuvaa Hannasta. Siis vartalokuvaa. Linkitättehän, jos löydätte sellaisen..

Hänellä on omat kotisivut osoitteessa www.hanna-maria.com ja siellä on sitten kuvagalleria, josta itse löysin muutaman sellasen kuvan mistä pystyi jotain päättelemään. Oi ja voi oli kyllä ihana yläkroppa ja kuten Metrikin kehui, vyötärö todellakin kapea kun mikä...Antoi taas vähän motivaatiota :evil:

Originally posted by Bizz
Hänellä on omat kotisivut osoitteessa www.hanna-maria.com ja siellä on sitten kuvagalleria, josta itse löysin muutaman sellasen kuvan mistä pystyi jotain päättelemään. Oi ja voi oli kyllä ihana yläkroppa ja kuten Metrikin kehui, vyötärö todellakin kapea kun mikä...Antoi taas vähän motivaatiota :evil:

Mistä löysit?

Kävin katsomassa, mutta ei siellä kyllä mitään hyviä vartalokuvia ollut..

No siis eeei ne mitään mahtavia nekään olleet mitä mä löysin, ei mitään poseja siis :D Mut oli siellä muutama sellanen josta näki öpauttiarallaa mistä on kyse. Tosta ekasta ja kolmannesta saa varmaan jotain käsitystä ja kekimmäistä jos oikeen tihrustaa niin näkyy että vatsalihaksetkin on kunnossa. Täällä Kanukeissa en tietenkään nähnyt linnanjuhlia tahi sitä sen palkitsemistilaisuutta, mutta niistäkin löytyi netistä kuvia, joten tosi on, osaa tyttö myös iltapuvun kantaa!!

kuva 1
kuva 2 kuva 3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom