Vuoden 2004 lisenssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
Heipsun

Luitteko bk:sta että vuoden 2004 kilpailulisenssit ainakin fitneksen puolella pitää maksaa jo 17.1 mennessä...... mihin on kadonnut se kuuluise 90 päivää ennen kisoja..... onko kenelläkään tietoa onko tämä joku virhe, vai tiukennettua douppinki menttaliteettiä ?
Kummastelempahan vaan ! :confused:

Mun mielestä ihan hyvä vaan, kaikki ovat siten tasapuolisesti testattavissa. Itse pidän lisenssin voimassa jatkuvasti, vaikka tietäisin, etten edes jonakin vuonna aio kilpailla. Syy on ihan periaatteellinen. Eipähän kenenkään tarvitse spekuloida mitään, kun on testattavissa aina.

En halunnutkaan spekuloida testattavuutta tai siitä kenet testataan ja milloin, vaan sitä että joutuu lunastamaan lisenssin alkuvuodesta, entä jos ei sitten pääsekkään kisaamaan syksyllä.

Sen kun testaavat minun puolestani, kritisoin vain lähinnä turhaa rahan menoa jos ei kisaamaan pääsekkään...... ei niin ettei olisi siihen varaa mutta ei tuo kisaus touhu nyt ihan ilmaista muutenkaan ole.

ihmettelen sitä että miksi on menty muuttamaan, vanha hyvä käytäntö kait tuo vanhakin systeemi on ollut ihan hyvä.

Jutut siitä kuka maksaa lisenssinsä ja milloin ovat minusta ihan höpö höpöä ja olen henk.koht sitä mieltä että jokainen huolehtikoon vain itsestään ja omista asiaoistaan eikä spekuloi sillä kuka on testattavissa ja milloin !!!!!

Toki jos lisenssinsä maksaa heti alkuvuodesta ei kenelläkään ole varaa sanoa mitään, mutta jaksaako joku ihan oikeasti rakentaa keskustelua tai miettiä sitä kuka maksaa ja millon ja onko testattavissa vaiko ei ????? Minä en jaksaisi vaivautua !

Aina, jos joku kehittyy kovasti ja vielä pärjääkin, niin löytyy niitä spekuloitsijoitakin - valitettavasti.
Minulle se lisenssin jatkuvasti voimassa pitäminen on henkilökohtainen valinta, ("hiljaista taistelua tuulimyllyjä vastaan" ;) ) mutta kaikki tehkööt niinkuin parhaaksi näkevät.

Luulisin, että yksi syy tähän uuteen käytäntöön on nimenomaan nämä testi asiat. Koska jos joku kilpailija käryää, niin se ei todellakaan ole vain ja ainoastaan tätä yksilöä koskeva asia, vaan koko lajia ja sen harrastajia. Näin kävi esim. viime vuonna, ja sen seurauksena jouduttiin maksamaan takaisin jo saatuja sponssirahoja, ja muutenkin todella huonoa mainosta koko lajille... että näin.

.. ja piti jatkamani, että totta on myös, että voi varmasti harmittaakin, jos kisat jää jostain syystä väliin, ja tuo 50€ menee hukkaan. 50€ ei ole mikään päätähuimaava summa, ja uskoisin sille löytyvän maksajan suht pienellä vaivannäöllä, jos haluaa olla rasittamatta kisakirstua.

Mä ostin kuluvana vuonna lisenssin heti alkuvuodesta, vaikken ollut yhtään varma kisoihin menosta. Jotenkin aattelin, että se rahan meno motivoisi kisaamaan (mut nähtyään kukaan tuskin voisi epäillä dopingin käyttöä). No, en silti viitsinyt kisojen koittaessa nousta lavalle puolikuntoisena. Eipä se 50e menetys enää näin jälkikäteen juuri harmita. Aattelin vuoden 2004 lisenssin hommata tässä lähiaikoina, jospa se tänä vuonna olisi mun aikani pistää ProTania pintaan.

Ei muuta kun kovaa yritystä, treeniä ja lavalle vaan, tosin hieman hankalampaa nyt kun tuli ne karsinnat, joten kunnossa on oltava jos haluaa SM-kisoihin mennä, tosin onpahan kisat tasokkaammat ja katselukin nautinnollisempaa.
Tsemppiä treeniin sitä tarvitaan.......

Noi kisavärit kuivattavat ihoa ilmeisesti aika lailla? Mietin tässä vaan, että onkohan mulla mitään toivoakaan vetää maaleja päälleni, kun ihoni on superkuiva ja kutiseva ( atopia ).. Tai ehkä tässä on hyvä syy lähteä ennen kisoja viikoksi Kanariansaarille aurinkoon :) Kuinka hyvin mahdolliset ihottumaläikät erottuvat kisavärin alta??

Voin luvata, et ihottumaläikät ja ihon kuivemmat kohdat erottuu ihan kivasti!!! Kannattaa siis rasvailla todella hyvin, tarkoitan todella hyvin koko dietin ajan ja etenkin sitten ku alkaa käymään solariumissa.

Joo ihan rasvailu kannattaa aloittaa todella aikaisessa vaiheessa noin kuukausi ennen kisaa, varsinkin jos solkusta ottaa pohjaa on rasvaaminen todella tärkeää, jos taasen käyttää niitä itseruskettavia voiteita niistäkin jää läikät jos iho ei ole tasaiseti "kostea"

Rasvata kannattaa aamuinillnoin ja kunnon perus tai kosteusvoiteella, niin saa parhaan mahdollisen vaikutuksen.

sama kun nuo karvat joutuu pois vetelemään ettei tule raitoja tai kuita erikoisia merkkejä pitkin nahkaa.

Jees, eli kun mä rasvaan muutenkin ihoani rasvaisimmalla Apobasella 3 x päivässä, ni rasvaa kuluu sit värien kanssa varmaan kaksin kertaisesti.. Täytyy kokeilla, ei kai siinä muu auta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom