Voimat kateissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moltsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Samoihin aikoihin kun tuo iskias vaiva alkoi niin kävi tälläistä, että yläkropasta oikealta katosi poweri. Lueskelin jostain että vaivassa tuntuu jaloissa voimattomuuden tunnetta ei ylävartalossa. Vasen jalkahan mulla menikin osittan tunnottomaksi ja paljain jaloin ei kannattanut astua minkään kovan päälle kun siitä iski pienet säteilyt. Nyt olen tässä pari viikkoa ns. jumpanut salilla koska ei voi hirveempiä painoja käytellä. Leuanvedosta myötäotteella leveesti ei tule mitään, koska oikealta ei riitä voima. Menee vasen puoli edellä. Mikäs vaivaa. Tekeekö alaselän vaivat moista? Hierojalla on nyt kerta käyty ja lisää on luvassa. Paikat ovat melkosesti tukossa. Lisätään vielä, että noita selkäsärkyjä on ollut aiemminkin. Pitemmän yöunen jälkeen vasen puoli alaselästä usein särkee ja se on aina vasen puoli. Vatsaaja alaselkää reenataa tiukasti, mutta meinaa vihotella. Lenkkeilyä vähensin, koska se tuntui tekevän hallaa. Painoa on sen verran kuitenkin.

Voisiko olla vika välilevyissä??? En tiedä. Minulla oli kivut alussa pelkästään alaselässä oikealla puolella ja pakarassa. Juoksemisesta ja hölkkäämisestä alaselkä meni tunnottomaksi.Lopulta viaksi selvisi pari pullahtanutta välilevyä

Voisiko olla vika välilevyissä??? En tiedä. Minulla oli kivut alussa pelkästään alaselässä oikealla puolella ja pakarassa. Juoksemisesta ja hölkkäämisestä alaselkä meni tunnottomaksi.Lopulta viaksi selvisi pari pullahtanutta välilevyä

Näkyykö ne röntgenissä? Meinaa ne kuvat on otettu ja siellä mitään järin kummallista silloin ollut. Jalat on mitattu ja melkosen saman mittaiset olivat. Selkävaivoija siis on ollut ja niihin on neuvoksi annettu syvienvatsalihasten treenaaminen ja niitä on treenattu. Punttia treenaan ja lenkkeilen säännöllisesti. Painoa on sellaset 97 kiloa ja pituutta noin 182cm. Jatkuva tärinän ajattelin aiheuttavan tuon selkävaivan koska tein paljon nopeusjuoksuja tänä kesänä ja mitä kovempi vauhti niin sitä kovempi tälli tonne alas tulee.

Näkyykö ne röntgenissä? Meinaa ne kuvat on otettu ja siellä mitään järin kummallista silloin ollut. Jalat on mitattu ja melkosen saman mittaiset olivat. Selkävaivoija siis on ollut ja niihin on neuvoksi annettu syvienvatsalihasten treenaaminen ja niitä on treenattu. Punttia treenaan ja lenkkeilen säännöllisesti. Painoa on sellaset 97 kiloa ja pituutta noin 182cm. Jatkuva tärinän ajattelin aiheuttavan tuon selkävaivan koska tein paljon nopeusjuoksuja tänä kesänä ja mitä kovempi vauhti niin sitä kovempi tälli tonne alas tulee.

Unhotui vielä mainita, että lepotilassa tuntuu omituisia sykähdyksiä oikeassa käsivaressa tuolla ojentajan tietämillä ja oikealla puolella yläselänlihaksessa. Se osaa olla toisinaan ärsyttävää.

Eipä niistä röntgeneistä taida hirveästi mitään näkyä.Minulla röntgenkuvissa kaikki näytti normaalilta, jotain lievää madaltumaa siellä näkyi. En osaa vaivaasi enempää ottaa kantaa kun minulla säryt ja tunnottomuus oli aina alaselässä ja sen alapuolella.

Jaa´a. Puristusvoima alkaa pikkuhiljaa palautumaan oikeaan käteen. Jotain siis on tapahtumassa parempaan suuntaan. Haiskahtaa joltain hermoperäseltä kuitenkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom