Voimannosto ohjelma

No niin. Olisi tarkoitus aloittaa voimaohjelma ja Olin ajatellut tällaista:

Ma: -Joku penkin variaatio(kapea, tavallinen, lankku tai lattia), sarjat esim. 3, 2, 1, 2, 3
-Vipareita olkapäille
-Vipareita rinnalle

Ti: -kyykky samoin kuin penkki esim. 3, 2, 1, 2, 3
-Etukyykkyä ihan harjoittelu mielessä, kun on tekniikka pahasti hakusessa

to: -jokatoinen viikko mave ja jokatoinen viikko julle.
-Kulmasoutu
- Vähän jotain yläselkää tai leukoja

Pe: - Joku penkin variaatio
- Ojentajia esim. taljassa
- hauista vähän

Lisäksi pohkeita joskus kun huvittaa ja aerobista on pari kertaa viikossa. Lisäksi on tavoitteena tiputtaa hieman painoa ihan testimielessä, kun en ole ikinä dieetillä ollut. dieetti ei siis todellakaan ole rankka.
Jos joku keksii korjailtavaa ohjelmaan, niin olisi hyvä saada se kuntoon. Vituttaahan se treenata jos siitä ei saa täyttä hyötyä.

Yleensä en kommentoi kenenkään ohjelmia

...Mutta vaihtaisin kuitenkin Torstain ja Perjantain treenejä keskenään. Jää pidempi palautumisaika ko. lihasryhmille.
Sarjoja vois ottaa ennenmminkin 4,3,3,4 vaikka kuukauden verran ja sitten 3,2,2,3 toisen kuukauden. Loppuun joku kympin palauttava rutistus.

Kommentti

Joo ite tekisin samoin, eli en heti kovaa kyykkyä seuraavana treenikertana ottas maasta tai muutenkaan treenais alaselkää. Mielenkiintoista treeniohjelmista voisi kertoa Garry Frank:in treenijako:

3 treenipäivää viikossa:

1.päivä
- penkki
2.päivä
- yläselkä
3.päivä
-kyykky ja maastaveto

Kommentoi ohjelmaansa sillä, että alaselällä ja jaloilla on kokonainen viikko aikaa palautua, kun ne treenataan samana päivänä. Jollekin voikin sopia.

Kiitos tipeistä.

Itse olen miettinyt aivan samaa, että jää liian lyhyt palautus alaselälle ja takareisille ym. Mutta mulla menee aivan uskomattoman kipeiksi etuolkapäät aina kun teen penkkiä. Voi tulla sitten olkapäiden palautumisen kanssa ongelmia. Tietty nyt voi ihmetellä miksi haluan tehdä penkin kaksi kertaa viikossa. Siksi, että tulos on juminut varmaan kaksi vuotta samassa ja ajattelin nostaa vähän volyymia sen osalla ja katsoa toimiiko. Kyllähän sitä pitäisi pystyä tekemään tämän ikäisenä penkki kahdesti viikossa... Ehkä kuitenkin vaihdan sen selkäpäivän perjantaille. Pakkohan se on uskoa kun viisaammat neuvvoo.

Asiasta rasiaan: Meidän salilla on isoja isoja karjuja, jotka tekee samalla viikolla eripäivinä kovan vedon, kyykyn ja jullen... Näin minä ainakin olen ymmärtänyt. Ja niillä pojilla on paljon rautaa ja ne kehittyy kokoajan. Alkaa olla tonni kovimmalla rikki.

Back
Ylös Bottom