Voimamiesten Suomen Cup 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
Olemme alkaneet suunnittelemaan voimamiesten suomen cupin kautta 2011.

Mikäli olet kiinnostunut järjestämään osakilpailun, niin ota yhteyttä. Kisasuunnitelman ei tarvitse olla lopullinen, vaan olen kiinnostunut kuulemaan myös vielä suunnitteilla olevista kilpailuista.

Tarvitsisin myös kalenterin laatimista silmällä pitäen tietoa mahdollista cupin ulkopuolisista kilpailuista. En tosin tiedä voinko vaikuttaa paljoakaan siihen ettei samalle päivälle tulisi kilpailua, mutta kuitenkin.

Minun yhteystietoni ovat mtk77(at)pakkotoisto.com tai 050 326 4627 Parhaiten minut tavoittaa iltaisin, mutta soitan yleensä myös takaisin, mikäli en kerkeä vastaamaan.

Olen myös kiinnostunut kaikenlaisesta palautteesta, koskien cupin kausia 2010 ja 2011. Olen kiinnostunut kuulemaan moitteita ja mahdollisia kehitysideoita ja muutakin palautetta.

Myös tähän viestiketjuun voi kirjoitella jos on asiaa kisasuunnitelmien tai palautteen osalta.

t. Mikko Korhonen

Pori on mukana as usual!!

Mahdollisesti pidämme myös Porin Jazz:in vahvin mies kisan Heinäkuun puolen välin tienoilla, mutta se ei olisi cup:iin kuuluva kilpailu.

Mielestäni cup on tähän asti toiminut erittäin hyvin ja toivon että mahdollisimman moni lähtisi mukaan jotta jatkoa olisi luvassa.

Suora lainaus SCL:n sivuilta: "SCL noudattaa ja suosii puhdasta, doping vapaata kilpailua sekä vaatii kansallisia voimamiesliittoja toimimaan tämän ohjeistuksen mukaisesti. Tältä osin SCLn päämäränä on lajin reiluus ja urheilijoiden terveyden ylläpitäminen."

Suomen Vahvin Mies kisakutsussa on pykälä, että kilpailija ei saa olla minkään lajiliiton asettamassa kilpailukiellossa. Sama pykälä on monilla muillakin kisajärjestäjillä.

Hienoja ajatuksia, mutta eikö olisi jo aika siirtyä sanoista tekoihin ja oikeasti aloittaa yhteistyö ADT:n kanssa?

Hieno ajatus toi sanoista tekoihinki..ei tule vaan ikinä onnistumaan.. Niinku ei NFL:ssä, NHL:ssä ja monissa muissa urheilumuodoissakaan..tai siis joo..NHL:ssä on esim. kourallinen ukkoja jotka sponssi hommien takia testataan, mutta muuten ei testejä suoriteta..

Suomen Cupin kilpailukalenteri olisi tarkoitus saada valmiiksi tammikuun aikana. Eli ei pitäisi mennä enään kauaa.

Sen verran voin kertoa, että kaudesta tulee lyhyempi. Lyhenee sekä alusta että lopusta.

Osakilpailuita on kuitenkin niin paljon, että mikään tynkä cupista ei tule.

Back
Ylös Bottom