SUPERCARB 1kg -40%

Voimamieslajit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Batty
  • Aloitettu Aloitettu
Muita punttimimmejä jotka hurahtaneet voimamies -lajeihin?

Itse tutustuin lajien maailmaan maaliskuussa ja voi että oli kivaa.
Kevät/kesä on haettu aerobista pohjaa ja perusvoimaa ja syksyllä/talvella tehdään tosissaan lajitreeniä/voimaharjoituksia :)

Turussa Itäharjulla on BBBC -sali jossa mahdollisuus treenata oikeastaan melkeinpä kaikkia lajeja, pelit ja vehkeet löytyy säkeistä traktorin renkaisiin, mukaan vaan jos jotakuta kiinnostaa tulla kokeilemaan! On sairaan rankkaa mut ah niin kivaa.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Minkälainen tausta sulla on kuntoilun suhteen? Millä kaikilla tavoilla tuo treenaus eroaa "perus"punttitreenistä? Jossain mielessä kiinnostaa nuokin, ainakin saada lisää tietoa, mutta lieneekö niin vähän vielä harrastajia naisissa, ettei oikein tahdo saada infoa mistään.

Anteeks kun kaivelin ikivanhan aloituksen esiin mutta samaa mietin kuin aloittaja, löytyykö muita kiinnostuneita? Oon nyt jo jonkin aikaa treenaillut salitreenin lisäksi voimamieslajeja ja olisi kiva löytää muita lajeista kiinnostuneita. Ensi kuun alussa on tulossa aiheeseen liittyvä harjoitusleiri naisille ja olisi mukava nähdä siellä uusia naamoja :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minä hain paikallisesta rengasfirmasta traktorin rattaan ja nakon sitä osana kuntopiiriä (kun/jos salille ei pääse). Suosittelen! Takaan että löytyy uusia lihaksia. Painoltaan tuo 95kg mutta riittää minulle. Periaatteessa eivät saa noita jakaa mutta viisoivat paikan ja sanoivat että jos tuolta joku renkaan pöllii niin eivät kovin aktiivisesti tutki :D Ja tarkoitus ei ole voimamieslajeissa, vain treenissä ajalla kun ammaa ei saa eli onnistuu ihan hyvin omalla pihalla pojan ajaessa traktorillaan vieressä. Kaverina kahvakuulat, kuntopallo ja oma paino :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom