Voiko yksinkertainen trailer olla myyvä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hahaa, toi oli joskus mun lemppari tyyppi, kun luettiin skidinä marveleita:D

Asiaan. Mun mielestä toi oli aika perseestä eikä kertonut mitään mitä tulevan pitään. Ainoo selko trailerissa oli, että siinä on joku vitun rambo jätkä

Tuomari tulee valkokankaalle?! Nättii! Oon lukenu tasan yhden Tuomari -lehden mutta diggasin ihan ...tusti.

Jea. Nyt menen pois...

Alko vaan vituttamaan kun lopussa luki SUMMER 2004.

Näytti kyllä hyvältä, vaikka mitään ei näkynytkään;)

Kyllä voi ja pitää, sillä trailerin pitää yleensä olla tulilla jo ennen kuin koko tuotantoa on välttämättä kuvattu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Andy_T
Tuomari tulee valkokankaalle?! Nättii!

Onhan Dolph Lundgren ehtinyt tuomaria kankaalla näyttelemään jo -89, tosin aika huonolla menestyksellä.

Edit: Unohtu kommentit teaserista. Onnistui kiusaamaan sen verta, että listaan tuli jälleen yksi päivämäärä lisää, jota odottaa :)

Originally posted by infidel
Onhan Dolph Lundgren ehtinyt tuomaria kankaalla näyttelemään jo -89, tosin aika huonolla menestyksellä.

Edit: Unohtu kommentit teaserista. Onnistui kiusaamaan sen verta, että listaan tuli jälleen yksi päivämäärä lisää, jota odottaa :)

Kehitys kehittyy. Lueskelin joskus 80/90 -luvun vaihteessa näitä marvelin lehtiä ja mietin että koskahan näistä pystyy tekeen kunnon leffoja. näköjään nykyään pystyy, oikein liukuhihnalta. Onnettoman punisherin olivat löytäneet. Se alkuperäinen oli ISO mies.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom