Voice in the mix, mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Niin, mistä mahtas löytyä noita Voice in the mix pätkiä? Mielestäni loistavasti mixattuja ja mun makuun hyviä biisejä voicelta tulee (ainakin telkkarista) lauantaina 20-21. Kaipaisin noita ihan mp3 muotoisinakin niin saisi soittimelle. En ainakaan Voicen sivulta noita löytänyt nopeeta, tietääkö kukaan saako noita jostain. Vastaavatkin toki kelpaa, kuhan siis on näistä ihan normaaleista "listabiiseistä" väsätty, ei siis mitään pelkkää konesettiä.

Mä oon kans katellut noita Mix-videoita ja ihan helvetin hyvin tehty! Varsinkin viime lauantain setti oli aivan loistava. Ei ainakaan itellä tullut vastaan kun yritin etsiskellä, ei löytynyt Voicen sivuilta edes biisien nimiä, jotka oli miksattu.

Itse olen myös "the voice in the mixin"- uhri! :hyper:

Olen myös koittanut etsiä mixejä netistä, mutta turhaan.

Jos joku ei tiedä, niin Yle X:llä 100%-ohjelmassa soitteli aikoinaan DJk2, jolta löytyy melko samanhenkistä matskua eli RnB/Hip-Hop mixtapeja. Tosin ei kovin uutta. :thumbs:

Mä pistin boksin nauhottaan automaattisesti nuo lauantai-illan pätkät. Sieltä niitä toki voi kattella ja vaikka koneelle siirtää, mutta ei tuo paljon auta jos vaikka autossa haluis kuunnella, tai duunissa mp3 soittimella.

Mä pistin boksin nauhottaan automaattisesti nuo lauantai-illan pätkät. Sieltä niitä toki voi kattella ja vaikka koneelle siirtää, mutta ei tuo paljon auta jos vaikka autossa haluis kuunnella, tai duunissa mp3 soittimella.

Jos saat pätkät koneelle, niin saat kyllä niistä audioraidan erilleen tarvittaessa.

Itekkin on tullut katottua tota voice mixiä, ihan törkeen hyvin tehtyjä ja upeita biisejä kyllä. Lähes aina tekee mieli korkata juomat kun sitä kattoo. Toi tulee muuten samaan aikaan radiosta kun telkkaristakin ja samat biisit. Nettiradiosta jos tallentaa niin menee suoraan sit koneelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
01. Hip-Hop Mix - April 2007 - The way I live, tossa eka biisi, mikä?

Aika hyvää settiä näin sunnuntain myöhäisillalle :)

Edit: Löytyikin melko nopean googletuksen päätteeksi. "Timbaland feat Keri Hilson & D.O.E. - Way I Are"

Suositut

Back
Ylös Bottom