vitamiinit ym. härpäkkeet

Ikä
43
Tällanen asia vaan minkä huomasin juuri. Elikkä mulla oli ennen toisen jalan varpaat täynnä pieniä syyliä jotka olivat todella *ittumaisia, ja aukeilivat ym. aina välillä. Ilokseni huomasin kun jalkatreenin jälkeen yritin tänään repiä sukkia jalkaan, että kas kummaa, kaikki syylät olivat hävinneet.

Syy saattaa löytyä siitä että lopetin röökinpolton, tai sitten siitä että jonkun aikaa olen syönyt magnesiumia, sinkkiä, kalaöljyä + vitamiineja. Eli jos jotakuta vaivaa nuo pienet perkeleet niin voisi ainakin testata olisiko jostain noista hyötyä. Itse ainakin olen todella onnellinen että lähtivät pois, koska tuppasivat olemaan todella kipeitä välillä, ja vieläkun olivat varpaissa ja jalkapohjassa
niin ei ollu kivaa :)

Intissä antoivat jotain voidetta niihin, ja onpas ne kerran poltettukin pois, mutta uudestaan kasvoivat takasin heti.. tiedä sitten onko röökin lopettaminen vai mikä mutta nyt ovat poissa, ja toivottavasti ikuisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla ei kyllä Mg, Zn, kalaöljy ja vitskut ole auttaneet tohon vaikka olen melko kauan noita popsinut. Luin muuten lehdestä että syylän saisi katoamaan pitämällä sen päällä ilmastointiteipin palaa, aika oli tosin pitkä, ehkä jopa yli 6 viikkoa. Mutta tulos tehokkaampi kuin esim lääkärissä tehtävä jäädytyshoito! Mitenhän mahtaisi onnistua? :)

Mulla todettiin armeijassa (eli noin 5 vuotta sitten) vasemman käden sormessa jonkin sortin syylä. Menin asiantuntevalle army-tohtorille ja sehän oli ihan ihmeissään. Kutsu koko sairaalan kattomaan niitä mun patteja (meinasin alkaa ottamaan pääsymaksua) ja sitte kaikki yhdessä ihmettelivät että mitäs hittoja noin on...

Otettiin koepalat ja annettiin 2kk lääkekuuri (makso 850mk!). Mussutin sitten kuurin loppuun ja odottelin että 'syylät' olis hävinny jonnekkin, mutta ei. Menin takaisin tohtorille, joka sano että siittä koepalasta ei selvinnyt mitään. Tässävaiheessa mä aloin jo epäillä et mut oli alienit kidnapannu ja laittanu jonkun pikku-örkin kasvamaan mun sormeen. Tohtori otti uuden koepalan ja anto uuden kuurin (1kk). Taas meni kuukausi, mutta mitään ei tapahtunut. Nyt se sairaala-setä alko olla jo neuvoton. Sano varaavansa mulle ajan Tilkasta (jos sinne joutuu, täytyy olla TOSI sairas ;) ) Noh, siinä sitten kävi niin että tuli eräs metsäkeikka siihen väliin. Lähettiin kymmeneksi päiväksi rypemään loppusotaan. Se mikä tän tekeen oudoksi niin noiden kymmenen päivän aikana ne patit vaan katosi mun sormesta... Menin tohtorille sanomaan ja se vaan pudisteli päätään ja sano että ole onnellinen että hävisivät!

Eli vähän vastaava juttu mitä allekirjottaneella. Ehkä ne alienit totes että mä olen huono isä/äiti niiden jälkikasvulle..

Syylät on viruksen aiheuttamia. Oma immuniteetti yleensä hoitaa ne ennemmin tai myöhemmin. Vitamiineihin en luottaisi, mutta sitä ilmastointiteippijuttua kyllä kokeilisin, mikäli niistä kärsisin.

Originally posted by tatjana
Oma immuniteetti yleensä hoitaa ne ennemmin tai myöhemmin.
Näin on, saattaa kestää vaan toistakymmentä vuotta :lol1:
Vitamiineihin en luottaisi, mutta sitä ilmastointiteippijuttua kyllä kokeilisin, mikäli niistä kärsisin.
Heh, mun korviin taas toi teippijuttu kuulostaa hullummalta, mutta ihan oli (lehden mukaan) asiallisesti ja tieteellisin metodein tutkittu eikä mikään 'Jeesusteippi Oy:n' sponssaama viritelmä. :)

Originally posted by meitsi
Näin on, saattaa kestää vaan toistakymmentä vuotta :lol1:
Heh, mun korviin taas toi teippijuttu kuulostaa hullummalta, mutta ihan oli (lehden mukaan) asiallisesti ja tieteellisin metodein tutkittu eikä mikään 'Jeesusteippi Oy:n' sponssaama viritelmä. :)

Näin juuri! Sitkeä vaiva. Kyllä ne saa polttamallakin pois, mutta voivat uusia, mikäli ei ole "radikaalioperaatio". Se teippijuttu vaikuttaa tosiaan humoristiselta, mutta joskus yksinkertaisetkin hoidot toimivat. Melkein toivon, että syylät palaisivat, jotta pääsisi kokeilemaan.

Syylät on viruksen aiheuttamia. Vitamiineihin en luottaisi, mutta sitä ilmastointiteippijuttua kyllä kokeilisin, mikäli niistä kärsisin.

Päteekö toi myös siihen takatukkaan, joka piereskelee leikillisesti penkillä punnertaessaan ja niistää lattialle? Pidelkää kiinni, niin teippaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom