Virtuaalimatkailua: Google maps

On ollut jo jonkin aikaa toi kartta käytössä ja seuraavakin on jo aika vanha juttu.
Katso kuva ja arvaa mistä maasta löytyy ko. rakennut :D

IvanB sanoi:
On ollut jo jonkin aikaa toi kartta käytössä ja seuraavakin on jo aika vanha juttu.
Katso kuva ja arvaa mistä maasta löytyy ko. rakennut :D

Eikös tuo rakennus löydy Californiasta Coronadon kaupungista?

Ei saatana, kertokaas tyhmälle miten tää on tehty. Eli runttasin maps.google.com osotteen missä pitäs mennä visiteeraamaan ens viikolla: 339 Mason Rd. La Vergne

Hakutuloksesta kun klikkaa "katunäkymä" -linkkiä niin sieltähän jumantsuikka paljastuu jotain ihan oikeata panoramakuvaa mestasta! :eek: Oikeasti en ihan tarkkaan tiedä, että onko tuo itse paikasta mutta hieno tsydeemi enivei.

Kysymys kuuluukin, että miten v*tussa tää on tehty? Ymmärtäsin jos tällänen kuva löytyy jostain New Yorkin Central Parkista mutta toi paikka on oikeasti keskellä persettä. :D

EDIT: No ei saatana, kokeilin piruuttani "950 n gilbert rd gilbert az" niin määhän oon asunu tuolla! :eek:

Olenko ihan juntti vai onko tää tuttua shittiä teille muille? :D Asun 3/4 elämästäni internetissä ja en ole aikaisemmin törmännyt! :D

Ei saatana, kertokaas tyhmälle miten tää on tehty. Eli runttasin maps.google.com osotteen missä pitäs mennä visiteeraamaan ens viikolla: 339 Mason Rd. La Vergne

Hakutuloksesta kun klikkaa "katunäkymä" -linkkiä niin sieltähän jumantsuikka paljastuu jotain ihan oikeata panoramakuvaa mestasta! :eek: Oikeasti en ihan tarkkaan tiedä, että onko tuo itse paikasta mutta hieno tsydeemi enivei.

Kysymys kuuluukin, että miten v*tussa tää on tehty? Ymmärtäsin jos tällänen kuva löytyy jostain New Yorkin Central Parkista mutta toi paikka on oikeasti keskellä persettä. :D

Googlen pojat ovat ajelleet autolla ympäriinsä ja räpsineet kuvia katolla olevalla kameralla.

800px-Googlestreetmapscarnz.jpg

Onhan tuo Street View ollu kaytossa jo jonkin aikaa.

Kannattaa kanssa tsekata Microsoftin Live Mapsin bird eyes view. Aikas helvetin hieno.. toimii tietty vain suuremmissa kaupungeissa

Back
Ylös Bottom