SUPERCARB 1kg -40%

virkistäviä punttimimmitarinoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu

iivili

kollinmölliskö
Ikä
50
Kaupunki
Turku
Eli kun on monesti ollut juttua otsikolla "typerimmät kommentit, mitä punttimimmi on kuullu" yms. kielteistä, niin laitanpa nyt tämmösen aiheen vaihteeksi. Aloitan kahdella jutulla.

1. Tää oli intissä, lääkintäAUKissa Lahdessa. Menin salille ja olin siinä loppuun tekemässä vielä pikkusen maastanostoo. Ovesta tulee eräs rempsee, vähän mua vanhempi mimmi, joka oli AU-oppilaana samassa joukkueessa mun kanssa. Kun se siinä katteli sen näkösenä siihen, missä mä reenasin, niin sanoin "Tuu vaan tekeen välissä.". Noo, siinä reenasin loppuun ja kun ovelta kattelin, niin tää mimmi (muuten ihan tav. kroppa, mutta vähän lyhkänen) veteli kun tyhjää 100kg:llä maastanostoo.

Sitten myöhemmin häntä nähdessäni kysyin (ja osoitin silloisen tietämättömyyteni) "Ookkonää joku fitnesspimu, vai miks nää niin kovaa reenasit?". Tähän ko mimmi vaan nauro räkäsesti ja tokas "Ääh, paskat! Mä haluun olla VAHVA, enkä mikään fitnessmimmi!". Tuo oli ensimmäinen kohtaamiseni kunnon punttimimmin kanssa ja sangen virkistävää näiden "Aaaaapua, mä en haluu paisuu hirrrveen lihaksikkaaksii, joten teenpä ziljoonia sarjoja ja ziljoonia toistoja tällä kahden gramman painolla!" -mimmien jälkeen.

2. Tää oli myöhemmin, ehkä pari vuotta sitten. Olin lähisalillani lopettelemassa reeniä ja siinä oli sitten eräs puolituttu opiskelija (nainen) alkulämmittelemässä. Menin jutskaamaan hänen kanssaan jotain ja satuin näkemään kun eräs ihan tav. näköinen mimmi veti ilmeisesti oman reeninsä aivan lopussa semmosen viisi tai kuusi leukaa sairaan hitaasti ja huolellisesti, taisi mennä vielä parikin sarjaa. Pakko oli mennä sanomaan (mahd. kohteliaasti) "Huh, en oo ikinä nähny naisen vetävän leukoja! Aika vaikuttavaa."

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Originally posted by Iivili

"Ääh, paskat! Mä haluun olla VAHVA, enkä mikään fitnessmimmi!".

:D :D Hih, tuohan on kuin minun suustani, ja maastavetokin muistuttaa epäilyttävästi omaa treeniäni... Tosin tietääkseni en ole armeijassa ollut :D

Mutta kyllä se itseänikin aina ilahduttaa, kun näkee naisia, jotka haldaavat homman. Eikä sitä rautaakaan tarvitse aina niin tajuttomasti olla liikenteessä, vaan asenne ratkaisee - ja se kyllä näkyy päälle päin.

Siteeraten PMLatsia niin asennehan se ratkaisee. Minä kuulun niihin jotka eivät vielä heiluttele mitään superisoja painoja mutta ei nyt ihan pieniäkään. Yksi päivä salilla viimeistä sarjaa hauiskääntöä vääntäessäni eräs mies tuli oikein henk.koht sanomaan että "Kyllä se on mukavaa kun näkee joskus naisen (käytti kyllä sanaa eukko) treenavan tosissaan ja vielä osaakin treenata". Lämmitti sydäntä kovasti ja tuli tosi hyvälle tuulelle!
Yleensäkin salilla kun ei pahemmin naisia samaan aikaan mun kanssa ole treenaamassa (ähkivät naisten puolella, korjaan: lukevat lehtiä) niin varmasti erotun sieltä miesten seasta. Ja meillä on ihan hyvä meininki muutenkin siinä mielessä, että jos apua kaipaa sitä aina saa ja hyviä vinkkejä satelee aina. Terveisiä vaan pojille!!!!! :p

Tulipas mieleeni eräs tarina, joka sopii tähän threadiin ja joka ei anna minulle rauhaa (ennenkuin olen yhtä vahva).

Olin salini vetely- ja kyykkypuolella tekemässä kulmasoutua. Tangossa oli 60kg, ja tunsin itseni "tosi vahvaksi". No sitten tuli tämä yksi tyttö etsimään suorituspaikkaa. Oli vähän ruuhkaa, joten tyttö meni kysymään eräältä kundilta, oliko tällä kenties paljonkin omia sarjojaan jäljellä. Rupesivat siinä sitten vähän juttelemaan, kundi kysyi, mitä tytön oli tarkoitus tehdä. "Kulmasoutua", vastasi neito. No turisivat hetken painoista, jos vaikka hepulla tangossa olleet 40kg olisivat riittäneet, niin olisivat tehneet vuorotellen. Ehei, eivät painot riittäneet. 100kg olisi pitänyt olla!!!! SATA KILOA KULMASOUDUSSA??? WTF?? Siinä vaiheessa tunsin itseni pieneksi hiirulaiseksi ja teki mieleni kerätä kamat ja painella kotiin häpeämään.

Siitä muijasta sen verran, että olen sivusilmällä "benchmarkannut" häntä. On suurinpiirtein yhtä voimissaan kuin minä, jonkin verran vahvempikin, mutta sata kiloa kulmasoudussa... Ei helvetti vielä kerran.

Harmikseni minulla oli oikeastikin kiire sinä päivänä, muuten olisin mieluusti jäänyt vakoilemaan tytön suoritusta. Olisin luonnollisesti saanut tyydytystä siitä, jos hänen tekniikkansa olisi ollut pielessä ja tangolle olisi heijattu vauhtia olan takaa. Nojaa, niin tai näin, en voi olla ihailemattakaan. Nyt vain ajattelen, että minulla on vielä pitkä matka edessä ja paljon saavutettavaa...

Jos tähän väliin saa kommentoida, niin rohkenen epäillä myöskin tuota sataa kiloa.
Kyllähän se sata kiloa kulmasoudussa on kova paino naiselle, eikä sillä läheskään jokainen mieskään tee.
Älä suotta tunne itseäsi hiirulaiseks, kyseessä on pakko olla väärinkäsitys. Sillä painolla tekemiseen vaaditaan sitten muutakin kun kaurapuuroa (vai miltä tapaus näytti?)

pistää kyllä ihmetyttäämään :eek:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Samaa mietin itsekkin. Tuo 100kg kulmasoudussa on HELVETIN kova naiselle. Noh, toisaalta mua pienemmät sällit tekee "kulmasoutua" 150kilolla :rolleyes: (olisitte nähneet sen liikeradan ja suoritustavan :D )

Helvetti, 100 kg? Hyvä kun itse saan tehtyä kympin 80 kilolla... OK, tietysti jos ryhdytään sille linjalle että lapoja ei supisteta nanosekunniksikaan yhteen, tangon annetaan pudota suoraan alas ja rykäistään takaisin ylös maastavetotekniikalla, voisin käyttää suht. OK painoja. Esim vuosi sitten paljon heikompana ruikkuna kuin nyt vähän vahvempana ruikkuna otin 110 kilolla 18 sellaista irvikuvakulmasoututoistoa.

Mielummin teen T-kulmasoutua,koska vaikka siinä vähän huijaa,niin käypä selkäänkin tosi hyvin.Omalla kohdallani paras soutuliike,koska suuri kehinrakentaja legenda JARI LEINO teki tätä ja Ilkka Nummisto kehui 80 luvun Atlaslehdessä parhaaksi apuliikkeeksi maastavetoon...
Nostalgiaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom