vipellystä palautusjuomapussissa

Kävi tuuri tänään. Treenin jälkeen sekoittelin palautusjuomaa (Reco2) shakerissa, kun huomasin jotain liikettä törpössä. Jauhojen seassa sukelteli sellainen n. 1,5 cm musta nopealiikkeinen nilviäinen!!
Palautusjuoma päätyi luonnollisesti nanosekunnissa vessanpönttöön. Löytyykö vastaavanlaisia kokemuksia? Ongelma johtuu varmaankin siitä että noita Fastin jauhoja tulee säilytettyä noissa omissa pusseissaan kaapinhyllyllä. ja vaikka olevinaan rullaa pussin suht. hyvin kiinni, niin jäävät silti vähän auki.. Tsekkasin Reco2 pussin sisällön ja sisältä löytyi 5-8 ötökkää lisää jauhon seasta.
Samankohtalon koki reilu viikko sitten hankittu Fastin Whey+, sieltäkin löytyi ylimääräistä "elämää".:mad2:
Vahingosta viisastuneen hankin kunnon säilytyspurkit noille jauhoille. Mutta tarinan opetus on että tarkkailkaa hyvät ihmiset jauhojanne.

p.s ne ötökät ei välttämättä näy päällepäin, joten kannattaa vähän kaivella enemmän.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo tullu ötököitä vastaan, mutta pitääpä tarkkailla vähän paremmin noita pussejansa. Olen laittanut avattuun pussiin pyykkipojan pitämään sitä kiinni. Tiiä sit auttaako se mitään...

Mulle tulis varmaan sellanen kammo, jos kokisin saman ettei paljon protskuja enää juotas. :urjo:

Taidanpa "purkittaa" kaikki jauhot nyt!

Hyi helvetti! :urjo:
Pitänee tutkiskella tarkemmin niitä jauhoja. Ton viestin jälkeen todennäköisesti itken itseni iltaisin uneen vielä hyyyvin pitkään...

aika järkkyä on meininki =)

Mutta proteiiniahan nekin vaan on! tosin hieman epämiellyttävämmässä muodossa :p

Ihminen on sitä mitä hän syö... sama pätee noihin ötököihinkin. Eli protskuu ja maltoo ne vaan on. Mä ainakin oon antanu tommosten mennä muun palautusjuoman mukana alas vaan.

Eikös tuo ole sokeritoukka (saccharina) :hmmm: Ainakin viihtyy hiukan kosteissa tiloissa ja kuulemma tykkää hiilareista :lol2:

Niinpä, proteiiniahan ne otukset kai pääasiassa on.. :hmmm:

Joo, sokeritoukkiahan ja reco2:sen hiilari varmasti houkuttelee niitä puoleensa! Mullakin on pussissa tota reco2:sta, tosin enää rippeet pohjalla. Seuraava satsi menee kyllä purkkeihin. :)

edit: maltot mulla onkin aina ollut purkeissa, mut menee kyllä tuo recokin - jota omistan ensimmäistä kertaa.

hmm..

Originally posted by hemmmo
Ihminen on sitä mitä hän syö... sama pätee noihin ötököihinkin. Eli protskuu ja maltoo ne vaan on. Mä ainakin oon antanu tommosten mennä muun palautusjuoman mukana alas vaan.

Jepjep. Todennäköisesti noi ötökät tullut viemärin kautta tiskipöydälle ja sieltä jauhoihin. Vielä oikaisivat matkallaan paskaputkien kautta, joten kuullostavat herkullisilta proteiinin lähteiltä.. Mutta tosimieshän paskantaa piikkilankaa, painii karhujen kanssa ja tanssii salamoiden kanssa (ainoa tilanne missä karju tanssii).. joten kyllä proteiinit voi viemärinilviäisistä hyvin ottaakkin.:evil:

Mulla on joskus käynyt samalla tavalla, mutta jauho oli Spiritin valmistamaa, mikä oli myös semmoisessa pussissa. Kyllä lens jauhot ja pussit aika nopeeseen pois kun huomasin vipellystä jauheen seassa. Sen jälkeen olen laittanut aina protskut ja maltot purkkeihin jos ne ei ole niissä jo valmiiksi olleet.

Mulla oli joskus nelisen vuotta sitten pari -kolme vuotta vanhoja US-Bulk-pönttöjä kaapissa. Kun avasin sitten joku kerta niitä, niin eikös sielläkin ollut sellaisia vajaan sentin mittaisia pikkumatoja, taisi olla aivan kahta eri väriäkin niitä...

Ihmetyttää vieläkin, kun kyseessä olivat avaamattomat purkit ja kyllä ne muovipurkit kuitenkin kohtuullisen tiukasti ovat kiinni... Eli oliko ne madot ollu vaikka munina siellä seassa alusta asti, vai millä vitulla ne sinne avaamattomaan purkkiin oli päässy??

Yhen purkin nakkasin kai menemään, toisen muistaakseni vedin kurkusta alas enempiä ajattelematta, ei ainakaan yhtä pahasti hyppiny madot silmille siitä purkista...

eeh

Originally posted by Tonza

Ihmetyttää vieläkin, kun kyseessä olivat avaamattomat purkit ja kyllä ne muovipurkit kuitenkin kohtuullisen tiukasti ovat kiinni... Eli oliko ne madot ollu vaikka munina siellä seassa alusta asti, vai millä vitulla ne sinne avaamattomaan purkkiin oli päässy??

Heheh sehän se tästä vielä puuttuisi, että noi bugsit päässyt jo tehtaalla pakkausvaiheessa jauhojen sekaan:evil:
Eli pussit täynnä toukkien munia ja odottavat vaan kukkaan puhkeamistaan. Pitäsköhän siirtyä ottamaan noi protskut ja hiilarit aidosta ruuasta...:hmmm:

Hyiiiiiiii. Mulla on kaikki jauhot 1.5 kg:n Muscle Zyme -protskupurkeissa, johon kaadan Fastin jauhot heti kun avaan pussin ekan kerran. Muuten, jos kotona on sellaisia ruskeita, pieniä kuoriaisia, niin niihin auttaa persilja, jota ripotellaan sellaisenaan hyllyille, jossa säilyttää jauhoja.

Kannattaa katsoo kaikki jauhot mitä kaapista löytyy....
Monesti "ötököihin" on syynä luomutuotteet.....
Kait ne on niin vähän käsiteltyjä et niissä ötökät viihtyy....

Re: hmm..

Originally posted by Shamrock
Jepjep. Todennäköisesti noi ötökät tullut viemärin kautta tiskipöydälle ja sieltä jauhoihin. Vielä oikaisivat matkallaan paskaputkien kautta, joten kuullostavat herkullisilta proteiinin lähteiltä.. Mutta tosimieshän paskantaa piikkilankaa, painii karhujen kanssa ja tanssii salamoiden kanssa (ainoa tilanne missä karju tanssii).. joten kyllä proteiinit voi viemärinilviäisistä hyvin ottaakkin.:evil:

Joo turhaan tommosista stressaamaan, kasvaahan herkkusienet ja lantamadonlakitkin paskassa ja silti ne ihmisille kelpaa. :p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom