Vinkki Ruotsissa käyville

BCAA-valmisjuoma -40%
Tulin äsken laivalta parin päivän Tukholma-visiitin jälkeen. Matkalaukussa kaksi pakettia älyttömän hyvää leipää - ja terveellistäkin! En löytänyt siitä tietoa suomeksi, tässä ravintosisältö ruotsiksi: http://www.polarbrod.se/pages/6_2.aspx?pageid=51

Eli, Polarkraft Extrem, 170 kcal/100 g, hiilareita ainoastaan 28 g ja kuitua 13 g. Todella maukasta ja pehmeää, muistuttaa kotona leivottua, uunituoretta leipää :kuola: Ehdin jo aamulla miettiä jos tätä leipää voisi saada meidän kauppoihimmekin, myyväthän kaupat saman leipomon tekemiä rieskoja, joten luulisi ettei toisen sortin tuonti olisi aivan mahdoton homma...

/Muumineito

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Muumineito sanoi:
Tulin äsken laivalta parin päivän Tukholma-visiitin jälkeen. Matkalaukussa kaksi pakettia älyttömän hyvää leipää - ja terveellistäkin! En löytänyt siitä tietoa suomeksi, tässä ravintosisältö ruotsiksi: http://www.polarbrod.se/pages/6_2.aspx?pageid=51

Eli, Polarkraft Extrem, 170 kcal/100 g, hiilareita ainoastaan 28 g ja kuitua 13 g. Todella maukasta ja pehmeää, muistuttaa kotona leivottua, uunituoretta leipää :kuola: Ehdin jo aamulla miettiä jos tätä leipää voisi saada meidän kauppoihimmekin, myyväthän kaupat saman leipomon tekemiä rieskoja, joten luulisi ettei toisen sortin tuonti olisi aivan mahdoton homma...

/Muumineito
Siinä on fitnessleipä parhaasta päästä! Reissaan työmatkoille Ruotsiin pari kertaa vuodessa ja viime reissulta mukana pari pussia Polargraftia. Maku on todellakin kuin kotona leivotussa sekaleivässä. :kuola:
7Elevenistä ja Åhlensista saa tätä herkkua ainakin.

UPDATE

Polarkraftin extreme-leipää saa nyt myös Suomesta :hyper: Bongattu (ja ostettu :)) ainakin Turussa... Länsikeskuksessa (Cittarissa ja Euromarketissa) ja keskustassa ainakin Wiklundilla. Aika kallista... mutta niinhän elämä on :lol2:

Jep ja täällä ainakin paikallisesta Prismasta sai myös. Jos en ihan väärin muista, niin paketti maksoi 2,79€.

Muumineito sanoi:
UPDATE

Polarkraftin extreme-leipää saa nyt myös Suomesta :hyper: Bongattu (ja ostettu :)) ainakin Turussa... Länsikeskuksessa (Cittarissa ja Euromarketissa) ja keskustassa ainakin Wiklundilla. Aika kallista... mutta niinhän elämä on :lol2:

Tää kuuluisi ehdottomasti pahe-keskusteluun ainakin mun osalta, koska olen myös koukahtanut Polarkraftiin! Turussa oon mäkin nähnyt monessa kaupassa tätä leipää, mutta onhan se kyllä kallista! Toisaalta oon valmis maksamaan noin hyvistä ravintoarvoista, vielä kun leipä on niiiii-in pehmeää ja herkullista :haart: ....Tulipas mainostettua! ;)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Jep... ostin eilen mutten koskaan enää :D Aamupalalla meni tänään 5 puolikasta :eek: Jotenkin tuntuu siltä ettei se ole yhtä täyttävää kuin esim. kunnon suomalaista ruisleipää.

Että juu... Viiwi - paheesta on ehdottomasti kyse :lol2:

"Aamupalalla meni tänään 5 puolikasta Jotenkin tuntuu siltä ettei se ole yhtä täyttävää kuin esim. kunnon suomalaista ruisleipää. "
Mullakin on nyt pannassa toi leipä, kun oon miettinyt ihan samaa. Otat yhden ja syöt hyvällä halulla niin nopeasti ettet huomaakaan. Otat toisen ja päätät jättää siihen. Viiden minuutin päästä tuntuu, ettei nälkä ole kadonnut mihinkään, vaan on saatava lisää. Jälleen kaksi puolikasta - "Mihin tää kaikki oikein uppoo, kun vieläkin menisi hyvää vauhtia viides ja kuudes pala?" :eek:
Ainakaan se ei ole yhtä sitkeää kuin ruisleipä, jolloin yhden palan syö nopeammin. Kuitujen huima määrä ei myöskään tunnu vaikuttavan nälän säätelyyn tässä ennen kuin on liian myöhäistä... eli leipä on jo loppunut! :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom