Hei
olen vasta aloittelemassa saliharjoittelua jossakin vaiheessa, tällä hetkellä treenailen vain kotikonstein.
Tarkoitus olisi pudottaa vielä hieman painoa ( n.2kg) ja kaipailisin kokeneemmilta neuvoja miltä ruokavalioni näyttää... Mitä siihen voisi lisätä tai jättää pois.
Tässä yksi esimerkki päivän ruokavaliosta.
Aamupala: ruisleipä + sal.lehti + kinkkuleike (2,2%) +juustoviip. (17%) + kurkku + tomaatti, 2dl rasvatonta ja sokeroimatonta jugurttia
Välipala: Ehrmann rahka + marjoja
Lounas: Kana-/possu-/kalkkunasuikaleita, wok-vihanneksia, vihersalaatti
Välipala: ruisleipä + sal.lehti + kinkkuleike + juustoviip. + kurkku + tomaatti
Päivällinen: tonnikalasalaatti tai lämmin tonnikalaleipä + vihersalaattia
Välipala: Hedelmä
Iltapala: Raejuustoa, ananasta, ruisnäkkäri + 2 viip. kinnkuleike + kurkku
Liikun päivittäin työssäni jonkin verran sekä koirien kanssa lenkillä. Kotona tapahtuva punttitreeni ajoittuu yleensä tuonne välipalan ja iltapalan välille.
Olen pudottanut painoani tämän kaltaisella ruokavaliolla sekä liikunnalla muutamassa kuukaudessa n. 5 kiloa. Toki siitä varmaan suurin osa oli nestettä jota minulle kertyy todella helpolla.
Syön päivittäin myös Omega3-tabletteja sekä hiven- ja kivennäisainetabletteja ja magnesiumtabletteja ja CLA:ta.
Päivän juomasaldo on yleensä 4-5 kuppia kahvia ja 4-5 litraa vettä.
En käytä kahvissa sokeria enkä muitakaan makeutusaineita.
Punttien nostelun olen aloittanut n. kuukausi sitten. Lenkkeily on sellaista reipasta kävelyä jossa tulee hiukan hiki ja hengästyttääkin. Lisäksi teen silloin tällöin stepperillä 20-30 min ohjelman. Seuraavaksi tarkoitus on perehtyä jumppapallon saloihin.
Voinko siis näillä eväin karistaa nuo muutamat kilot ja kiinteytyä?
Ruokapuoli tuntuu itsestä jotenkin olevan hakusessa, en oikein tiedä mitä syön oikein ja missä olisi korjattavaa.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Niin ja mittani ovat tällä hetkellä 178cm / 71kg
olen vasta aloittelemassa saliharjoittelua jossakin vaiheessa, tällä hetkellä treenailen vain kotikonstein.
Tarkoitus olisi pudottaa vielä hieman painoa ( n.2kg) ja kaipailisin kokeneemmilta neuvoja miltä ruokavalioni näyttää... Mitä siihen voisi lisätä tai jättää pois.
Tässä yksi esimerkki päivän ruokavaliosta.
Aamupala: ruisleipä + sal.lehti + kinkkuleike (2,2%) +juustoviip. (17%) + kurkku + tomaatti, 2dl rasvatonta ja sokeroimatonta jugurttia
Välipala: Ehrmann rahka + marjoja
Lounas: Kana-/possu-/kalkkunasuikaleita, wok-vihanneksia, vihersalaatti
Välipala: ruisleipä + sal.lehti + kinkkuleike + juustoviip. + kurkku + tomaatti
Päivällinen: tonnikalasalaatti tai lämmin tonnikalaleipä + vihersalaattia
Välipala: Hedelmä
Iltapala: Raejuustoa, ananasta, ruisnäkkäri + 2 viip. kinnkuleike + kurkku
Liikun päivittäin työssäni jonkin verran sekä koirien kanssa lenkillä. Kotona tapahtuva punttitreeni ajoittuu yleensä tuonne välipalan ja iltapalan välille.
Olen pudottanut painoani tämän kaltaisella ruokavaliolla sekä liikunnalla muutamassa kuukaudessa n. 5 kiloa. Toki siitä varmaan suurin osa oli nestettä jota minulle kertyy todella helpolla.
Syön päivittäin myös Omega3-tabletteja sekä hiven- ja kivennäisainetabletteja ja magnesiumtabletteja ja CLA:ta.
Päivän juomasaldo on yleensä 4-5 kuppia kahvia ja 4-5 litraa vettä.
En käytä kahvissa sokeria enkä muitakaan makeutusaineita.
Punttien nostelun olen aloittanut n. kuukausi sitten. Lenkkeily on sellaista reipasta kävelyä jossa tulee hiukan hiki ja hengästyttääkin. Lisäksi teen silloin tällöin stepperillä 20-30 min ohjelman. Seuraavaksi tarkoitus on perehtyä jumppapallon saloihin.
Voinko siis näillä eväin karistaa nuo muutamat kilot ja kiinteytyä?
Ruokapuoli tuntuu itsestä jotenkin olevan hakusessa, en oikein tiedä mitä syön oikein ja missä olisi korjattavaa.
Vinkkejä otetaan vastaan.
Niin ja mittani ovat tällä hetkellä 178cm / 71kg