Olin jo kirjoittanut aikaisemmin, alipaino ongelmasta. Pituuteni on 168 cm ja painoni 44 kg, haluan ja tarvitsen painoa lisää.
Minulla on aika paljon terveydelliset ongelmat, ja nyt 2-5kuukauden päästä suu ja leuka leikkaus, ja kun toivon, sitten odottaa 3 hermon leikkaus.
Pitää saada painoa ja kuntoa lisää koska leikkauksen jälkeen varmasti en pysty syömään kiinteä ravintoa jonkin aikaa.
Anteeksi virheet, äidinkieleni ei ole suomi.
Syön esim. tänään:
aamulla : kahvi mustana , 1 viipale vaalea leipää, voi 2 siivu juustoa- rasvaista, mehua, ja hedelmiä, banaani.
Lounas: broileri , peruna noin 100 gr. salaatti, coca-cola, kahvi ja palaa suklaa kakkua.
Välipala: leipää ja broileria. kahvi.
Iltapala ottan 2 viipale leipää vaalea ja juustoa, coca-cola.
Minulla on aika paljon terveydelliset ongelmat, ja nyt 2-5kuukauden päästä suu ja leuka leikkaus, ja kun toivon, sitten odottaa 3 hermon leikkaus.
Pitää saada painoa ja kuntoa lisää koska leikkauksen jälkeen varmasti en pysty syömään kiinteä ravintoa jonkin aikaa.
Anteeksi virheet, äidinkieleni ei ole suomi.
Syön esim. tänään:
aamulla : kahvi mustana , 1 viipale vaalea leipää, voi 2 siivu juustoa- rasvaista, mehua, ja hedelmiä, banaani.
Lounas: broileri , peruna noin 100 gr. salaatti, coca-cola, kahvi ja palaa suklaa kakkua.
Välipala: leipää ja broileria. kahvi.
Iltapala ottan 2 viipale leipää vaalea ja juustoa, coca-cola.

Taidan lopettaa peilistä katsomisen ja katsoa vaatteista, koska S koon t-paidat sujahtavat päälle tosta vaan ja luut sojottaa sivuilla. Vielä pistän tähän, että nyt kun on tullut syötyä niin ruokailun jälkeen ennen tulleet vilustumisoireet ovat vähentyneet ja mahalaukku venynyt, koska eilenki uppos hese tuosta vain ja pehmytkin vielä päälle