pomppu
Kova treenijakso menossa 8 viikkoa jo aivan tajutonta tykitystä takana, ongelmaksi on kehittynyt uni ongelma, eli toisinsanoen nukun aivan älyttöman huonosti. Nukkumaan menen 10 maissa ja ylösnousemus tapahtuu 6 maissa.
Olisko mitään muuta konstia kun treenin vähentäminen kun vielä pitäis muutama viikko ( lue 5-6 ) jaksaa vetää.
Mulla on 4 jaettu viikko
ma rinta hauis pohkeet
ti ojentajat selkä
ke lepo
to olkapäät vatsat
pe jalat
olen joskus siirtänyt jalat viikonlopulle, mutta mukavampi ois su kölliä kotona, se kun on ainoa meidän perheen yhteinen vp.
Tällä viikolla siirsin pohkeet torstaille, kun meinaa puhti maanantaisin loppua kesken.
Miten hitossa saisi nukuttua kunnolla edes yhden yön ilman karmeaa pyörimistä ja kolotusta ?
Olisko mitään muuta konstia kun treenin vähentäminen kun vielä pitäis muutama viikko ( lue 5-6 ) jaksaa vetää.
Mulla on 4 jaettu viikko
ma rinta hauis pohkeet
ti ojentajat selkä
ke lepo
to olkapäät vatsat
pe jalat
olen joskus siirtänyt jalat viikonlopulle, mutta mukavampi ois su kölliä kotona, se kun on ainoa meidän perheen yhteinen vp.
Tällä viikolla siirsin pohkeet torstaille, kun meinaa puhti maanantaisin loppua kesken.
Miten hitossa saisi nukuttua kunnolla edes yhden yön ilman karmeaa pyörimistä ja kolotusta ?