Vinkkejä treenaamiseen, ruokavalio yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja milbero
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon käyny saleilla säännöllisen epäsäännöllisesti n. 6 vuotta ja nyt oon alkanu käydä säännöllisesti. Mutta kun olen oikeastaan nyt vasta kunnolla aloittanut uudelleen treenaamisen (jos sitä sellaiseksi aiemmin edes pystyi sanomaan) ja haluan näkyviä tuloksia ja panostaa omaan hyvinvointiin, huomioiden ruokavalionkin.
Painoa tällä hetkellä 65kg ja pituutta 167cm. Haluan koko kropan kuntoon, eli lihaksia läskien tilalle, hoikemman vartalon.

Kysymys kuuluukin että olisiko teillä ehdotuksia miten saada paino pysymään alhaalla, n. 55-60 kiloon olisi tarkoitus päästä (ennen raskautta painoin 50kg). Minkälainen ruokavalio? Miten usein kävisin salilla ja lenkillä?
Miten lisäravinteiden, palautumisjuomien yms. laita?

Heräsin vasta, sori jos teksti on epäselvää :D

En nyt halua olla mitenkään ilkeä, mutta täällä löytyy jo kymmeniä näitä juttuja käsitteleviä ketjuja. Ihan jopa tämmöisiä samanlaisia, missä uusi jäsen haluaa ruokavalio ja treeniohjeita. Lisäksi on omat foorumit pelkästään ravinnolle ja treenille. Vähän kun jaksaa selata niin löytyy paljon vastauksia. Mieltymyksiä niin ruoan kuin treenin suhteen on niin paljon, että on parasta hankkia itse tietoa ja lähteä sitten rakentelemaan niistä itselleen sopiva rytmi. Punttimimmit foorumilla on esim. Mimmien treeniohjelmat ja Mitä söit tänään- ketjut, dieettiä käsitteleviä ketjuja löytyy myös) Niistä on hyvä aloittaa :) Mitään pomminvarmaa kaikille sopivaa tapaa ei olekaan :) Ja muista toki, että noihin valmiisiin ketjuihin saa tietysti laittaa kysymyksiä, ei tarvitse vain lukea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom