GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!

Tämä on nyt ensiesittäytymiseni täällä, joten heippa kaikille :) Jos jollain on aikaa ja kiinnostusta antaa vinkkejä, niin olisin erittäin kiitollinen!

Olen aina harrastanut kaikenlaista liikuntaa ja viime vuosina se on pääosin ollut lenkkeilyä ja kuntosaleilla ja aerobicsalilla asumista. Harrastin noin 4 vuotta säännöllisesti aerobiciä, salilla käyntiä ja juoksua, kunnes tuli täydellinen väsymys koko rääkkiin (jos noin voi sanoa). En yksinkertaisesti enää pitänyt salilla käymisestä. Se ei saanut enää hymyä huulille, joten olen nyt pitänyt 1,5 tauon saleilusta ja aerobicistä. Mutta nyt se innostus ja halu löytyi taas :hyper: Ja olen siitä erittäin onnellinen! Onko jollain muulla käynyt näin? Täydellinen innostuksen lopahtaminen tuli minulle suurena yllätyksenä, mutta mielestäni tein oikean päätöksen lopettaessani koko touhun vähäksi aikaa... Pieni loma salista venähti vain 1,5 vuodeksi...

Mutta, nyt jos joku jaksaisi hieman antaa vinkkejä, niin olisin super kiitollinen :) Eli tarkoitus olisi löytyy kunnon treeniohjelma, jolla nostaa lihaskuntoa, kiinteytyä jne. Eli näiden 1,5 vuoden aikana on painoa tullut noin 5 kiloa ja löysää liian paljon :itku:

Ohjelmani: Suunnitelmissa olisi käydä 3 kert salilla ja kerran tai kaksi (riippuen pääsenkö 2 vai 3 kert salille) aerobiccaamassa. Mietin vaan että kannattaako ottaa kaksijakoinen vai kolmijakoinen ohjelma? Tässä esimerkki kaksijakoisesta ohjelmasta, mitäs mieltä olette?

Päivä 1.
Olkapäät, rinta, hauis, ojentajat

Juoksumatolla tai kuntopyörällä n. 10 min.

Liikkeinä esim:
- Pystypunnerrus joko käsipainoin tai laitteessa
- Penkki käsipainoin
- Vinopenkki smithissä
- Peck deck tai ylärinta
- Hauiskäännöt käsipainoilla joko istuen tai seisten
- Ojentajat taljassa

Päivä 2.
Jalat, selkä

Juoksumatolla tai kuntopyörällä n. 10 min.

Liikkeinä esim:
- Kyykky
- Etureidet
- Takareidet
- Prässi
- Ylätalja
- Alaselkä eli normaali selänojennus
- (Mahdollisesti alatalja)
- Pohkeet

Suositut

Back
Ylös Bottom