Vinkkejä Berliiniin

Olen Helmikuun lopussa menossa ke-su ajaksi Berliiniin. Onko kukaan käynyt kyseisessä kaupungissa lähiaikoina? Lähinnä kiinnostaa baarit (rockhenkiset), discot ym. menomestat. :rock:
Monta vuotta sitten olen kyllä paikassa käynyt ja silloin tuli jo tsekattua ne muut nähtävyydet ja olihan muurikin silloin vielä pystyssä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pauls Metal Ecke!
Jossain päin Itää, Potzdamerilta etelään. Ovella tervehtii kuusirintainen Babylonin portto - se ei kuitenkaan ole portsari, vaan kipsiveistos. Seinillä on mustaa samettia ja verenpunaista tappokirvestä sulassa sovussa tanssivan kalan kanssa. Scorpions-lätsäinen vanhan Paul tarjoaa itse viehättäville (tai vaan helpon näköisille) tytöille paukut talon piikkiin. Auki ollaan niin myöhään/varhaiseen kuin juomareita riittää.

Jos löydät sellaisen baarin kuin Abgedeckt, sano sille vaalealle Maialle terveisiä, että olisin tullut mutta krapula kaatoi! :pölvästi:

Gangst3ri sanoi:
Taitaa olla Berliinissä kannabis laillista jos oikein muistan.

perjantai, 08 huhtikuu 2005 18:54
Berliinin osavaltion senaatti on päättänyt laillistaa marihuanan ja hasiksen käytön. Uuden lain mukaan jokaisella berliiniläisellä ja Berliinissä vierailevalla on oikeus ostaa ja pitää hallussaan maksimissaan 10 grammaa kannabista.

Kait sielä jotain muutakin voi tehdä:jahas:

Leeco sanoi:
perjantai, 08 huhtikuu 2005 18:54
Berliinin osavaltion senaatti on päättänyt laillistaa marihuanan ja hasiksen käytön. Uuden lain mukaan jokaisella berliiniläisellä ja Berliinissä vierailevalla on oikeus ostaa ja pitää hallussaan maksimissaan 10 grammaa kannabista.

Kait sielä jotain muutakin voi tehdä:jahas:

On Saksassa pari muutakin vapaata kaupunkia.

Muistan kyllä että aika "hurjan" näköistä touhua siellä Berliinissä oli, katusoittajia ym. Eikait siellä ole kuitenkaan Coffeshoppeja kuten Damissa?

Jos meinaat shoppailla jotain kunnollista, älä eksy itään.

edit: 700 viestiä *pOks*! (Btw: mulla meni jo toiseen kertaan 700 rikki saman päivän aikana! -mihin ihmeeseen se yks ketju katos??11!!1!) :)

Jos itä jäi silloin kokematta niin kannattaa tsekata sitä osaa kaupungista, Kreuzberg esim. on alue josta löytyy "värikästä" meininkiä.

Kyllähän itäkin tuli silloin tsekattua. Muistan vaan että kontrasti oli huima. Itä oli tosiaan itä, aivan kuin Venäjällä olis ollu. Passintarkastukset ym. kuulu tietysti asiaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom