Moikka! Olen 18-vuotias nuori nainen. Paino 51kg ja pituutta 167cm. Käyn kuntosalilla 3x viikossa ja treenin jälkeen teen aina crosserilla hiitin (noin 7min ajan 20s kovaa 40s rauhassa). Aerobista teen crosserilla noin kerran viikossa 45min. Nyt olen alkanut taas juoksemaankin.
Haluaisin vihdoinkin päästä kondikseen ja saada litteän keskivartalon ja ylipäätän kiinteämmän vartalon. Tuntuu, että olen kokeillut kaikki keinot ja lukenut, joka ikisen tekstin ravinnosta yms joista voisi olla apua minulle. Mutta tekstejäkin on niin paljon, ettei tiedä mitä uskoa. Otin myös kokeiluun vahva vihreä kapselit.
Olisiko siellä kuitenkin joku ihana ihminen, joka voisi kertoa mikä olisi sopiva määrä liikuntaa viikossa. Ja ehkä antaa vinkkejä ruokailuun. Jotta tavoitteeseen pääsen.
Aamupala:
Ruisleipä, levite, kasvikset, leikkele + kahvi + jogurtti marjoilla ja pellavarouhe (kananmuna joskus)
Lounas:
Lautasmallin mukaan kotiruoka + maitoa
Esim. Kanaa, peruna, salaattia jossa hiukan öljyä
Välipala:
Hedelmä tai näkkäri + päälliset tai rahkaa marjoilla ja banaanilla
Päivällinen:
Sama kuin lounas
Iltapala:
Usein saman tyyppinen kuin aamupala
Kiitos jo etukäteen! (:
Haluaisin vihdoinkin päästä kondikseen ja saada litteän keskivartalon ja ylipäätän kiinteämmän vartalon. Tuntuu, että olen kokeillut kaikki keinot ja lukenut, joka ikisen tekstin ravinnosta yms joista voisi olla apua minulle. Mutta tekstejäkin on niin paljon, ettei tiedä mitä uskoa. Otin myös kokeiluun vahva vihreä kapselit.
Olisiko siellä kuitenkin joku ihana ihminen, joka voisi kertoa mikä olisi sopiva määrä liikuntaa viikossa. Ja ehkä antaa vinkkejä ruokailuun. Jotta tavoitteeseen pääsen.
Aamupala:
Ruisleipä, levite, kasvikset, leikkele + kahvi + jogurtti marjoilla ja pellavarouhe (kananmuna joskus)
Lounas:
Lautasmallin mukaan kotiruoka + maitoa
Esim. Kanaa, peruna, salaattia jossa hiukan öljyä
Välipala:
Hedelmä tai näkkäri + päälliset tai rahkaa marjoilla ja banaanilla
Päivällinen:
Sama kuin lounas
Iltapala:
Usein saman tyyppinen kuin aamupala
Kiitos jo etukäteen! (: