Viking XPRS

ANTEEKSI, tiedän et tää kuuluis matkailuun, ja huomenna toki sais siirtää, mut tarvisin nopeeta tietoa tästä paatista, ja tästä sen varmaan sais nopeiten? ;)

Kertokaas, ootteko käyneet ja millä aikataululla? Me ollaan huomenna lähdössä 21.30 ja takas ollaan sunnuntaina 10.30. Tossa yks tuttava alko puhuun ettei siel olis menoa ollenkaan, et baarit menis kiinni jo puolilta öin.

Kertokaas kaikki mitä tiiätte. Onko normaalit viikkarin hajuvesi ja meikkihinnat, et kaikki löytyy mitä muiltakin laivoilta? XPRS-hinnastossa ei kosmetiikkaa ollut erikseen ollenkaan.

KIITOS :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan sinulla eri google, kuin meillä muilla?

linkki

linkki_2

Onhan mulla. mutta sä et varmaan edes lukenut kysymystä (osannut). Mä en ainakaan näe tuossa Viking XPRS:n myymälä-hinnastossa kosmetiikkaa, kuten KYSYMYKSESSÄNI oli. Ja google ei löytänyt juuri mitään _kokemuksia_ tuosta laivasta, enkai muuten olis kysellyt tyhmiä.

Mutta kiitos SULLE vastauksesta :hyvä::hyvä::hyvä::hyvä::hyvä:

http://www.vikingline.fi/merella/taxfree/hinnasto_xprs/

P.s.. siellä oli yhden kokemuksen mukaan pubi mennyt joskus jo 23 aikaan kiinni kun päällystö oli mennyt nukkumaan, tästäkin olisin voinut tiedustella. :curs:

viime kesänä mentiin ko.lautalla yli Tallinnaan, pika-alushan se on. Kauppojen hinnat on samaa, kun muillakin laivoilla ja valikoima ainakin itselle riittävä. Ravintolat on TODELLA kalliit ainakin ruuan puolesta ja kauhee ryysis, kun kaikki ryntää kerralla jonottelemaan buffiin jne. Kannattaa jättää väliin pöperöt ja syödä kunnolla sitten jossain ravintolassa maissa. Huomattavasti halvempaa näin. Päivällä mentiin yli joten pubien aukioloajat yön tiimoilta ei ole tiedossa. Päivällä kulutettiin kylä kohtalaisesti ravintoloita, hinta oli minusta normaali, sitä mitä sen olettaa olevankin. Kansipaikat meno-paluu oli meillä. Itse ainakin sain ostettua sen mitä tarvitsin ja mukavan humalan aikaseksi. Summa summarun asiansa ajava paatti.

Onhan mulla. mutta sä et varmaan edes lukenut kysymystä (osannut).

Ekasta linkistäni löytyy selkeästi kerrottuna ravintoloiden aukioloajat, joita ihmettelit.
Tokasta linkistä löytyy selkeästi hajuvesihinnat, joita kyselit. Molemmat löytyi googlella sekunnissa.
Kukahan tässä nyt ei osaa. Mutta ole hyvä vain.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom