Viking Power (Fast)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Blue
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Elikkäs. Ensimmäinen viestini, joten toivottavasti tuli oikeaan paikkaan, ja että tätä ei ole kysytty jo kymmenessä paikassa ;)

Millainen juoma on ks. merkki? Itse en ole aikaisemmin mitään juomia tai muita ottanut. Salia on tullut aktiivisesti harrastettua viitisen vuotta, että hieman kokoa jo on, mutta en mikään Halme ole

Tuonhan ei pitäisi lihottaa kun ohjeissa sanottiin että voidaan käyttää myös dietin aikana ja painotettiin tohon että ei nosta rasvaprosenttia. Eli millaista kyseinen juoma on ja mikä haittavaikutuksia sen käytöstä voi olla?

Onko koolla väliä tässä asiassa? Itse olen 194cm/113kg. Penkkitulos 130kg

Onko jotain muita hyviä juomia. Itse parhaillaan laihdutan, joten ei sellaisia jotka nostavat rasvaprosenttia...

Tossa linkki missä on juttua: http://www.biotiini.com/proteiinit_urheilu/index1.htm

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Searchilla löytyy paaaaaaaljon tarinaa tuosta aineesta. Ilmeisesti ihan OK kamaa, henk koht oon sitä mieltä että halvemmaks tulee vaan vääntää setti ite.

Ei nosta rasvaprosenttia... hmmm :rolleyes: Se ei nyt ole kiinni pelkästä lisäravinteesta nouseeko rasvaprosentti vaiko ei, vaan päivässä nautitusta kokonaiskalorimäärästä. Eli. Saat kaloreita enemmän kuin kulutat -> rasvaprosentti nousee ja taas toisin päin.

Originally posted by Blue
Itse en ole aikaisemmin mitään juomia tai muita ottanut.
Tää on kuultu joskus ennenkin...:lol1: Noh, anteeksi...vitsi vaan.

Varmaan tuolla "voidaan käyttää myös dietin aikana" tarkotetaan, että tuo ei ole mikään perusfläsägaineri, kun protsku/hiilari-suhde on 50:50 eikä esim. 1:100. Mutta kyllähän se kaikki ylimäärä kertyy vyötärölle, että ei tuota paljoa parane alkaa kiskomaan jos dietillä on. Palautusjuomaksi ei paras vaihtoehto, kuten jo aiemminkin sanottu. Ja dietillä välipalajuomassa tuskin kannattaa harrastaa maltoa, dekstroa ja vitargoa, joita tuossa on. Että tuskin sä sitä tarviit.

Viking Powerin tekniset tiedot::D

100g sisältää

42g proteiinia (hydrolistoitua ja ultrasuodatettua heraa sekä maitoproteiini isolaattia)

42g hiilihydraattia (mm. Vitargo-hiilaria)

4g rasvaa

5g kreatiinia

Originally posted by Blue
Penkkitulos 130kg
tuskin tällä on merkitystä tässä asiassa...;)
mulla ei viking power oo ainakaan nähtävästi nostanu rasvaprosenttia, mutta en oo kyllä hirveesti syönytkään. jos muu ruokavalio on kunnossa, vp sopii sulle oikein hyvin. se pari desiä riittää mun mielestä sulle palautukseen :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom