Viivi täällä hei

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkä uusi esittäytyy.

Olen reilu 20 nainen Etelä-Suomesta.
Salilla tulee käytyä aktiivisesti nelisen kertaa viikossa, ihan vaan omaksi iloksi ja kropan kunnossa pitämiseksi.

Täältä tuntuu saavan ihan kivoja vinkkejä, sillä koskaan ei voi kaikkea tietää vaikka kokemusta onkin salilla käynnistä kertynyt jo vuosia.
Sellaista tällä erää !
:)

Juu heips vaan mimmit

Täällä ollaan takapiruna seurailtu da.ru ajoilta ja ajattelin nyt vihdoin minäkin esittäytyä (saas kattoo onnistunko..tietokoneet ei ole minun juttu).
Avokin innostamana lähdin salille 4,5 v. sitten ja sillä tiellä ollaan. 4-5 krt/vk treenaan ja kerran viikossa käyn biccaamassa.
Jos nyt pitäisi itsensä johonkin lokeroida, niin kyllä mielenkiinto kehonrakennuksen puolelle enemmän menee kun voimailuun tai fitnesiin. Mutta pitemmittä puheitta suur kiitos kullanarvoisista vinkeistä ja neuvoista, joita tältä palstalta olen saanut.:)

Sanna(kin) täällä terve

No kun on niin moni esittäytynyt niin taidanpa sitten minäkin. Eli nimeni on [ZannaZ] ja olen vähän aikaa heilunut taustalla. Tarkoitus olisi alkaa kirjoittelemaan ahkerammin tulevaisuudessa.

Saliharjoittelua olen kokeillut ja aion alkaa harrastamaan oikeen kunnolla. Lähinnä kuntoa kohottaakseni. Aika näyttää mitä tapahtuu...

Minä myös!

Esittäydynpä minäkin samaan syssyyn. Olen ihan aloittelija niin täällä kuin salillakin, vasta muutaman viikon treenannut. Tähän asti olen ollut vannoutunut soffapottu, mutta nyt on sellainen fiilis että voisin ihan oikeastikin jaksaa käydä rehkimässä!

Siispä tulen varmasti esittämään täällä tyhmiä kysymyksiä (no, ehkä ihan alkuun olen aika hissukseen.. :rolleyes: ). Niitä odotellessa.. :piis: & :haart:

minäkin :worship: mä kyllä ehin ilmottautua äsken tonne toiseen
viestiketjuun mut ei kai se haittaa:itku:
minä lyhyesti ikä 28 pituus 160.5 paino 57 mitat 95 73 91
salilla käyn räpisteleen 3-4 krt viikko + aerobiset päälle
9pvä alkoi dietti ja uusi treeniohjelma:D

Mää kans

Tuli jo paineet postata eka viesti...

Olen reilut puoli vuotta seurannut palstaa ahkerasti, ja lopulta sitten päätin rekisteröityäkin. Ties vaikka tässä tulis joskus postailtua jokunen viestikin.

Taustalla reilut 13 vuotta ankaraa bodausta, noh, ainakin välillä se on ollut aika ankaraakin. Strategisia mittoja: 165/57 92-61-88. Olen sellanen "pieni lihaskimppu", ja HST-tyyppinen treeni sopii mulle kun nenä päähän.

Tavoite on lähinnä enää ylläpitää tätä vaivalla hankittua lihaksistoa ja tsempata maan armotonta vetovoimaa vastaan, ettei toi peba tosta vielä ihan lähivuosina tipahtais polvitaipeisiin.

Viikonloppuja toivotellen,

Ms. Fleetside

Tervetuloa Ms Fleetside, mukava saada lisää turkulaisiakin tänne! :) Pakko perinteisesti udella, että missä treenaat? Itse treenailen toistaiseksi Wellness-salilla, mutta sopimus sinne päättyy vajaan kuukauden päästä, joten uutta salia pitäisi alkaa katselemaan loppuvuodeksi. Kevääksi olen jo ostanut kortin Motivukseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom