Viimeistelydieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mimmu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Tää nyt ei varsinaisesti liity salijuttuihin vaan menee kai enemmän turhamaisuuden puolelle (mut kroppaahan me sieltä saliltakin on hankittu :)) Pikkujoulukausi :kippis1: häämöttää ja pitäis siis näyttää hyvältä useampaan otteeseen ennen joulua. Punttimimmeillä varmaankin on hyviä "viimeistelydieetti" vinkkejä? .... Siis mitä tehdä viikolla että viikonloppuna näyttää mahdollisimman hyvältä? Turvotukset pois ja lihakset näkyviin :hmmm: jne, kyllä te tiedätte...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
höh

Ei taida viikossa kuntoon pääseminen onnistua kun kirurgin veitsellä, mutta koita nyt saada kehosta ylimääränen neste pois niin pahin turvotus ja pari kiloo saattaa tippua parissa viikossa

Olenkohan jotenkin vanha&väsynyt kun ei oikein jaksa kiinnostaa skarpata ja poistella nesteitä joidenkin bileiden takia :rolleyes: Kyllähän minäkin ostan uuden mekon, meikkaan ja yritän laittaa hiuksia nätisti, mutta että ihan viikkotolkulla valmistautuisin, evvk. Oma mielenkiinto kallistuu ehkä enemmän pohjien ottamisen ja saunomisen puolelle... :kippis1:

Heh, täysin samoilla linjoilla Saagan kanssa - kyllä sauna&kunnon pohjat normaali tälläyksen lisäksi riittävät pikkujouluvalmisteluiksi - ei moisia varten kannata dieetata tms, silloinhan voi pahimmassa tapauksessa viinansietokykykin laskea turhan alas, ja illasta tuleekin disaster!:eek: :urjo:

Juuh, eukot puhuu aziaa... Tai mistäs minä mitään tietäisin, en ole vielä tähän ikään edes ollut kunnon pikkujouluissa... No ehkä jonain päivänä, jos joskus saan vakituisen työpaikan :( Voi minua säälittävää olentoa.... :(

Tämä on loistava vuosi, minulla on neljät hyvät pikkujoulut:D Ja mikä parasta, mitkään eivät satu päällekkäin! (Pari vuotta sitten oli kolmet ja kaikki samana iltana, helvetti...)

Minulla ei ole tänä vuonna kuin yhdet (ellei avokki ota aveciksi - tuskin...). Hyvä niin, sillä viime vuoden pikkujoulut ovat vieläkin muistissa. Liika jälkiruoka (eli konjakkikahvit) sai aikaiseksi sellaiset olot, ettei paremmasta väliä. (<- tähän vois laittaa sen yrjö-hymiön, mutta se on minusta niin ällöttävä).

Ja juhlissahan olen muiden punttimimmien tapaan sangen upea ilmestys. Komia koppelo :D

Zone-sarja -42%
Voikun olisikin pikkujouluja! Nyt kun on vähän sellainen iloisempi mieli ni voisi olla ihan kivakin :)

Ehkä sit joskus, kun on vakkariduunipaikka..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä kun vihdoin sain duunipaikan isosta firmasta joissa on kunnon kekkerit ollu niin eikös nuo perhanat tuumanneet ettei pikkujouluja ole tänävuonna olenkaan.
Arvatkaa vaan että harmittaako !!!!

Eiköhön järkätä omat bileet kaikille niille joitka ei muuten sellasiin pääse ?:D

Uskon, että parhaat pikkukjoulut on tänä lauantaina. Meillä on nimittäin "paikallisten punttimimmien" eli oman seuran juhlat. On urheilupuolta, saunaa, paljon ruokaa, ohjelmaa ja loistavaa seuraa... Olen aivan innoissani :D
Välillä (viimeksi tänä aamuna) ehdin jo kirota järjestämisen työläyttä, mutta on se varmasti vaivan arvoista! On aika hienoa, että on saatu kunnon naisporukka kasaan...

Jeps, ekat pikkujoulut takana ja hauskaa oli :) Joku ymmärsi mun kysymyksen hiukka väärin, tarkotuksena ei ole alkaa millekään "ihmedieetille" viikoksi bileiden takia, vaan mietiskelin vain miten kropasta lähtee ne ylimääräiset nesteet ym. Kroppa kun on aikalailla kunnossa jo muutenkin ja mun projekti on jo pidempään ollut rasvaprosentti alaspäin hitaasti mutta varmasti - ei siis mitkään kikkakolmoset jotka ei kuitenkaan toimi. Muutaman vuoden suunta on jo ollut vakaasti parempaan suuntaan eli läskiä aina vain vähemmän ja lihasta enemmän. Tarkoituksena olis olla kesään mennessä tiukassa kunnossa ja pitää se.

Mulle on näin "vanhemmiten" käynyt niin että bileisiin valmistautuminen on alkanut kiinnostaa enemmän kun niitä bileitä on nykyään niin harvoin. Jatkuva baarissa notkuminen kun ei enää jaksa kiinnostaa. Mut sillon harvoin kun juhlimaan lähdetään, valmistaudutaan kunnolla (riippuu tietysti bileistä....) ja juhlitaan kunnolla.

Mukavaa pikkujoulukautta kaikille! Rankan treenaamisen ja kurinalaisen dieetin vastapainoksi kunnon biletys (edes kerran tai pari vuodessa... ;) ) tekee hyvää...

Latest posts

Back
Ylös Bottom