• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Viime hetken vinkkejä paitapenkkaajalle, arvokisoihin alle 6 viikkoa. Jto erityisesti

RRKalle

Team Hymykuoppa
Liittynyt
28.2.2005
Viestejä
4 652
Eli tässä on nyt treenailtu ekaa kertaa WSB-ohjein kuutisen viikkoa, tähtäimenä kisat Englannissa 29.11


Painit ja muu urheilu jääneet aika vähille kun ranne vähän kipeä ja flunssaa oli hetken. Muuten ei suuria kipuja

Voimaa tullut jonkin verran nyt, raakana minikumeilla 170 (alhaalla kumit antaa 20-25kg mulla ja aika tarkan 45 ylhäällä) oli vielä nätti nosto pari vkoa sitten, ja viime viikolla paita mahd. ylös vedettynä 280 tuntui kuin olisi vain kätensä upottanut FF-koon rintoihin, pehmeästi nousi. Tällä viikolla kun sponsoreita metsästin oli pakkorako tuupata 300 videolle, laitan sen oheen, se oli tukkoisempi nosto ja ranne kipeämpi. Ei silti kauheasti painanut.

http://www.youtube.com/watch?v=El5vLPrzMdE


Tiedän että paljon parannettavaa nostossa, paineet esim. ei olleet huippuluokkaa. Toivonkin nyt viime hetken vinkkejä sitten treeniin ja tekniikkaan.


Ohjelma hioutunut tällaiseksi:

Ma:
Penkki ME-liike
Vinopenkki 5*5-10
Ojentajat taljassa 5*5-10
Viparit sivuille ja leuat nousevilla sarjamäärillä

Ke:
Kyykky
Julle
Perslihat
1-käden soutu
1-jalan liike

To/Pe:
Nopeuspenkki
Raaka lankkupenkki
Selkää ja pystäreitä, sekä kevyesti oejnnuksia.

La/Su:
Veto
Etukyykky
Selkää


ME-liikkeet ajattelin seuraavasti ensi ma lähtien, antakaa parannusehdotuksia jos on:

1.Kapea solttupenkki stopilla tai vastaava kevyen painon liike että saa ranne huilia
2.Paitapenkki max 6" lankkuun, sitten rintaan joku ykkönen ja vielä rinnasta 250-280 fiiliksen mukaan maksimi toistot, eli kunnon shokkitreeni
3.Taas kevyempi raakapenkkivariaatio, normipenkki ehkä
4.Paidalla aloitukseen, eli luultavasti 290-300, tällä viikolla normaalisti torstaina vielä nopeuspenkki ja avut, vai kannattaako jo jättää väliin?
5.Ma kevyt palauttava treeni, ja pe herättelevä treeni, selkää vähän kovemmin että saa paineita. Sunnuntaina kisat.

Parannusehdotuksia otetaan vastaan!
 
Liittynyt
7.12.2005
Viestejä
1 754
hyvältähän toi näyttää ja tärkein neuvo, että luotat nyt omiin tekemisiisi ja jätät kaikki ylimääräiset apuliikkeet pikkuhiljaa vähemmälle. voimataso on kunnossa ja lihashuollon merkitystä ei nyt voi korostaa liikaa, että saat kisassa kaiken itsestäsi irti. Koita myös saada helppoja nostoja, eikä mitään epäonnistuneita viimeisiin treeniviikkoihin niin psyyke vahvistuu myös onnistumisien myötä.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Voimailulajit 17
Voimailulajit 8
Ylös