Vihdoin oikeilla jäljillä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fruttis
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kaiken kahlailun, oppimisen, pohdiskelun jälkeen olen päätynyt seuraavaan ohjelmaan. Kommentit ja parannusehdotukset ovat tervetulleita ja suuret kiitokset kaikesta Faidralle, Gillyannelle ja muillekkin mimmeille käytännön kokemusten jakamisesta :worship: .

Asiaan. Treenit viikossa: 2 x hapkido, 2x sali (voimapainotteisesti tähän väliin) 1x juoksulenkki, 1x spinning ja kävelyä sekä lihaskuntoa väliin miten sattuu huvittamaan. (tämä saattaa vaihtua taas salipainotteisemmaksi syksyn mittaan)

Peruskulutukseni on joku 1850-1900 (kalorilaskuri), ja koska olen levoton vipeltäjä, niin nostan sen mielessäni 2000:n. Olen tähän mennessä elänyt 1400-1800 kaloreilla, mutta painohan pysyy samassa ja puntari lensikin juuri komeassa kaaressa harmaaseen laatikkoon tuolla pihan perällä :D Sama vaikka painaisin sata kiloa, vain koostumuksella ja on väliä! Ajattelinkin alkaa syklittää viikon sisällä niin, että saan tuon 2000 keskiarvoksi, ja liikunnan ja työn yms kulutus tekee vajetta n. 3000. Oletan siis poistavani rasvaa n. kilon kolmessa viikossa (jos menee neljä, niin sou vot). Onko tämä hyvä jako, ettei ihan jämähdä:
ma 2100
ti 1900
ke 2000
to 1800
pe 2500
la 2000
su 1700
?
Lepopäiviä tulee 1-2 viikossa, eli siitä ei huolta. Makrojakaumasta sen verran, että väh. 2g proteiinia /kg, rasvaa ihan vähintään 50g ja hyviä hiilareita loput. Mässypäivät ja kaikki nopeat hiilarit palkkaria lukuunottamatta, oon ajatellut jättää joksikin aikaa kokonaan.

Lähtökohta on siis matalammat kalorit ja paikallan pysyvä paino. Tiedä sitten onko punttailu muuttanut jo hieman koostumusta, mutta sehän on vain positiivista ja kehitys olisi hyvä pitää nousussa =enemmän ruokaa ja puhdasta sellaista. Liikunnan kaloreita en enää yritä päivittäiseen laskentaan mukaan, koska se aiheuttaa pakonomaisuutta pääkopassa. Mutta näillä mennään nyt ensin kuukausi, ja sitten kartoitetaan tilanne uudestaan.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

Latest posts

Back
Ylös Bottom