Vieroitusoireita etukäteen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xedra
  • Aloitettu Aloitettu
Meillä on viikonloppuna muutto edessä eikä olla vielä hommattu nettiliittymää uuteen kämppään. Käyntikerrat hieman harvenevat tästä nykyisestä 10 krt päivässä pariin kertaan viikossa. Töissä on kyllä mahdollisuus surffata, mutta liittymä on vissiin sellainen että en voi postata tänne, lukea vain :mad: Täytyy varmaan ruveta käyttämään kirjaston palveluja...
Pitää koittaa nyt mahdollisiman nopeesti hommata se liittymä, tosin jonotusaika on jotain 4-5 viikkoo, huoh. Ahdistaa jo etukäteen!

Sympatiaa sulle. Koeta kestää, korjastoissakin on ihan hyvä visiteerata Pakkotoiston sivuilla (itse käytän kirjastoa tai koulun koneita, kotona nettiä ei ole, eikä kai tulekaan).

Minä olen jo vuosikausien ajan tottunut kiinteän liittymän tuomiin etuihin (opiskelija-asuntolassa asuvana). Kun tuli ekan kerran puheeksi nykyisen avokin luo muuttaminen, vaadin ensimmäisenä ehtona jotain muuta kuin h-i-d-a-s-t-a modeemia. Hermot meni sen kanssa, viikonloppuisin ei paljon muuta viitsinyt kuin hätäisesti meilit lukea.
Keväällä sitten muutettiin kimppaan, mutta sitä ennen oli taloyhtiöltä hommattu lupa kiinteistöliittymään. 3 viikkoa ehdin asua siellä ennenkuin netti alkoi pelaamaan. Ah sitä autuutta! Nykyään ei mieskään enää osaisi olla ilman sitä. Taitaa muuten surffailla useimmiten enemmän kuin minä, koska olen jättänyt entisen lempiharrastukseni irkin pois lähes kokonaan...
Kannattaa ihan tosissaan katsella noiden kiinteiden hintoja. Nykyään saa n. 50 egellä kuussa kiinteän jo lähes missä tahansa kaupungissa. On se sen arvoista...:D

Edit: Ai teillä tais ollakin jo kiinteä liittymä :) Ehkä kannattaa nyt iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja vierailla kavereiden luona kaikki käymättä jääneet vierailut (kunhan varmistaa että siellä on nettikone käytettävissä...)

Ennätin huolestua liian aikaisin, työpaikan koneeltakin pystyn postaamaan. Viimeksi se ei varmaan onnistunut kun kotikone oli auki ja ukko luki palstaa samaan aikaan. Siellähän olin koko ajan sisään loggautuneena.
Mistä saa 50 egellä kuussa kiinteän liittymän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom