Videotykille valkokangas pellavakankaasta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tossa mieleen idea että miten olis jos tekis valkokankaan pellavakankaasta eli sellaisesta johon maalataan tauluja! Laittais kankaan kiilakehykseen maalais sen Tikkurilan Harmonylla, ja sitten vaan kehykset ympärille, taustavalot ja seinälle. Ja eikun kovaa käyttöä!!

beta002.jpg

Kuva lainattu osoitteesta www.patenttinet.com

Onko :david: idea, itse vasta suunnittelen tykin hankintaa ja mitä vähemmän siihen rahaa sais kulumaan niin sen parempi. Toi pellavavalkokangas ei ainakaan tulis kalliiks...

Kommentteja!?

Onko kokemusta miten tuo kangas käyttäytyy tuollaisen maalin kanssa? Voi tulla vänkiä kokemuksia kun sen pingottaa ja maalaa, jonka jälkeen maali kuivuu...

Itse ihan suosilla pistäisin sillä Hamonyn vakiomaalilla MDF:n tai Kapamount levyn (jos kevyen tahtoo) maalilla kuntoon. Tai sitten hommaa sitä Draperin kangasta jonka pingottaa kehyksiin. Harmony toki tulee halvemmaksi. Mutta mistä minä tiedän mä olen jo tykki haaveet hylännyt :D

Niin, ei se mdf-levy tosiaan kalliiksi tule, että en usko että sen takia kannattais hylätä tuota perinteistä budjettivaihtoehtoa.
En tosin tunne yhtään miten tollanen kangas käyttäytyy, että en mee sanomaan sen huonoudesta tai hyvyydestä.

toolate sanoi:
Eiköhän tuolta Dvdplazalta parhaimmat kommentit löydy, josta olit jo asiaa kysellytkin :)

Joo... Sieltä tuli hyvää kommenttia! Päätynen siihen MDF-levyyn, jahka se tykki tulee hankittua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom