videoita vapaaohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aino
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
En löydä mistään vapaaohjelmavideoita...kertoisko joku mistä sellaisia voisi löytää?Olen kotona kipeänä ja nyt olisi aikaa katsella:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
hyviä videoita, kiitos:) Niiden innostamana päätin, että kunhan tästä syysflunssasta toivun niin aloitan oikein kunnon venyttelykuurin:rock:

Joo mä taidan kans aloittaa armottoman venyttely kuurin nyt :)..sattuneesta motivaation puuttesta jäänyt toi venyttely muutaman viikon aikana turhan vähille...ja sen huomaa :D mul olis jostakin amerikan kisoista (oliskohan ihan olympiasta...)kotikoneella muutamia pätkiä..niihin on tainnut olla linkkinkin täällä jossain...niissä taas vaparit oli mun mielestä hmmm vähän kummallisia...ja töksähteleviä...Koneella tietenki näitä suomen kisojakin,voisin laittaa niitä mesellä tuleen halukkaille..mutta en osaa "pakata" tiedostoja ni niis menis varmaan ikä ja terveys jos joku alkaa ottaan vastaan...

Kävin hakeen sen aikaisemman linkkin mikä on ollut palstalla kans...verratkaapas noihin aikaisempiin..aika iso ero vapareissa...jos sellasta sujuvuutta ja kokonaisuuttaa katselee..vai mitä olette mieltä...

www.Fitnessatlantic.com
suora linkki vapareihin..: http://www.fitnessatlantic.com/fitness-competitors.htm

Katsokaapa tän mimmin vapari tosta edellisestä linkistä...Vanda Hadarean ...
ooh..mikä vapari..oijojoiiiii :hyper:

Oli kyllä hienoja! Niitä suomalaisten ohjelmiakin ihan mielellään katselisi. Taitaa joutua odottamaan Lahteen, että näkee ihan livenä. Onneksi ei ole enää kuin viikko:)Ei tämä mun flunssa taida oikein parantua kun kauheasti tekee mieli "kokeilla" kaiken maailman liikkeitä täällä puolikuntoisena...hieman on vielä matkaa tolle tasolle mitä noissa videoissa on;)

aino, tuolla youtubessa kun laitat hakusanoiksi fitness finland, saat (muistaakseni) vuoden 2002 kultsan kisojen vapaaohjelmat ladattavaksi. ebbakin siellä menee :) !

ÄÄK! Mut on paljastettu :D Aino: täältä löytyy muutama 2005 kevään vapari... : http://www.saunalahti.fi/~wbaum1/
tuollakin mä koikkelehdin :) Juu'u ei toi oma hyppelehtiminen kyl oo lähelläkään tota tasoa mitä nois ulkomaan pätkissä :D Mut sehän vaan lisää motivaatiota eikös :)

En tiedä, oletteko jo katsoneet Fitness.ee saitin Fitness TVstä viime kevään EM kisojen videopätkää.

http://www.fitness.ee/main.php?main=huvitav/fitnesstv/index&top=top.blue

Ja tuolta se ylin linkki noista videopätkistä.

Tuossa alkuun tulee heti toisen sarjan vaparit ja fysiikka, sitten sen jälkeen vielä toisen sarjan vaparit. Tuossa taitaa olla kaikkien finalistien vaparit.:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos näistä linkeistä. Oli kiva saada vähän kuvaa siitä minkälaisia vapaaohjelmia suomalaisilla on ollut. Nyt tämä flunssakin alkaa pikkuhiljaa näyttää paranemisen merkkejä. Ensi viikolla pääsen taas salille treenaamaan:)

Latest posts

Back
Ylös Bottom