BB PRO Victor Martinez

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Anssi Manninen sanoi:
Päässy jo pois kiven sisältä (ks. uusin MD).

Ei pysty kattoo ku eivät toimita Aketeemiseen :curs:

Hahaa, itse tilasin juuri suoraan kotiin MD:n. Halpaa kuin saippua. Martinezille otti vaan ohraleipä ja sillä siisti, ei voi syyttää kuin itseään. Ihan lupaava kaveri kyllä oli. Kyllä mäkin leikkisin laululintua jos mulle kävis noin.

muffy sanoi:
Hahaa, itse tilasin juuri suoraan kotiin MD:n. Halpaa kuin saippua. Martinezille otti vaan ohraleipä ja sillä siisti, ei voi syyttää kuin itseään. Ihan lupaava kaveri kyllä oli. Kyllä mäkin leikkisin laululintua jos mulle kävis noin.
Joo tilaus lähtee mullakin piakkoin...

Liitteet

• bild08.jpg
    bild08.jpg
    28,7 KB · Katsottu: 7 415
Victor Martinez on tämän hetken pro-ukoista minun lemppari.Mies kehittyy koko ajan, lihaksen mallit ovat huippuluokkaa ja toivon todellakin, että joskus hänet nähdään vielä Mr.Olympian voittajana.

Hulkki sanoi:
Tästä miehestä voi hyvinkin tulla seuraava Mr. Olympia. Mies kasvaa massiivisemmaksi vuosi vuodelta ja kropan malli on huippuluokkaa.

http://www.muscletime.com/pages/workout/work_page08/work08_inhalt_frameset.html

Video: http://www.muscletime.com/pages/workout/work_page08/vic01.asf

On vaan muistaakseni pitkä ehdonalainen alla. Eli jos poliisit päättää, että testataan, niin veikkaan tulosta positiiviseksi. Silloin häkkiin vie Victorin tie.
Samasta syystä, esim. Titus istui koko tuomionsa eikä lähtenyt ehdonalaiselle kuten Martinez teki. Mutta fysiikan puolesta kova kaveri.

Liityn samanmielisten joukkoon. Olisin tosin odottanut parempaa sijoitusta jo viime Olympiassa, mutta ihan ei ollut kunto parhaimmillaan. Toivottavasti tänä vuonna onnistuu, vähintään kuuden sakkiin toivottavasti vielä ylemmäksi.

Tuskinpa ne poliisit siellä jenkkilässäkään järjestää doping-testejä ehdonalaisessa oleville...Steroidithan kun eivät siis näy huumetesteissä.Eikä itse käyttäminen ole luultavasti laitonta jenkkilässäkään, hallussapito on sitten jo eriasia.

Liitteet

• victor martinez.jpg
    victor martinez.jpg
    40,8 KB · Katsottu: 8 523
Kaptah sanoi:
Tuskinpa ne poliisit siellä jenkkilässäkään järjestää doping-testejä ehdonalaisessa oleville...Steroidithan kun eivät siis näy huumetesteissä.Eikä itse käyttäminen ole luultavasti laitonta jenkkilässäkään, hallussapito on sitten jo eriasia.

Joo ei varmaan testata. Kun vajaa kymmenen vuotta sitten Titus jätti ehdonalaisen väliin testien takia ja Demayo taisi mainita myös samasta asiasta, niin voipa olla että niitä testejä kuitenkin tehdään. Vinkki: Katso minkälainen linja jenkeillä on nappuloihin nykyaikana.

Mun mielestä Vic näyttää oikein hyvältä!! Varsinkin tuossa arnin postaamassa "yleisilme" kuvassa on todella näyttävän näköinen!!

Jep, jep. Martinez näyttää aika hemmetin kovalta jätkältä. :thumbs:

Mun mielestä Victorilla on monia pahoja puutteita kuten selkä ja pohkeet. Jotenkin myös hänen keskivartalonsa ei pysy oikein kontrollissa ja posetuksesta tulee onnettoman näköistä.

2004oly_mt_men25.jpg

Toki hänellä on paljon hyviäkin puolia kuten esim. kädet ja takareiskat.

2004oly_mt_men27.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom