Veronmaksajat ry. kannattaako liittyä jäseneksi?

Liittynyt
25.4.2003
Viestejä
1 672
Tupsahti postilaatikosta veronmaksajat ry:n mainos. Liittymismaksu 8 EUR ja jäsenmaksu 19 EUR vuodessa. Jäsenmaksulla käytettävissä verojuristipalvelut puhelinneuvonnassa, Taloustaito -lehti sekä veronmaksajat ry:n internetpalvelu (tietopankki).

Jäsenmaksu ei ole kovin paha, jos tuo Taloustaito -lehti on hyvä. Oletteko tutustuneet / oletko jäsen?

Suositteletko?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taloustaito on ihan ok lehti, tulee meille töihin. Siinä on tosi paljon verojuttuja ja ihmettelinkin tota, mutta nyt siihenkin tuli järkevä selitys.

Jäsen en ole, mutta eipä tuo paha hinta ole jos tosta oikeasti on hyötyä. Voisi siis itsekin harkita kuhan vähän porukka kertoo kokemuksiaan.
 
Aiemmin olin pitkään jäsen ja oli hyvä lehti ja siitä oli hyötyä. Ovat vaan muuttaneet tuota verotusta niin ettei peruspalkansaajalla ole enää oikein vähennyksiä sun jäljellä muita millä yrittää kikkailla. Tietysti tämä nettikin korvaa noita lehtiä tietolähteenä tänäpäivänä. Mutta ihan asiallinen ja kannatettava järjestö on kyseessä.
 
Lehden vuoksi oikeastaan olen yhä jäsenenä. Muut jäsenedut eivät ole vielä tuottaneet hyvää, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä saattaa tarvita... ja vinkkejä jäsenyyden hyväksikäytöstä otetaan mielellään vastaan :)
 
Huh, aika turhaa, kerran kuussa tuolta jokin aika sitten soiteltiin ja läheteltiin paskaa postiluukusta sisään. Nyt ollut about puoli vuotta onneksi hiljaisempaa.
 
Juu, olen jäsen ja Taloustaito lehti on kyllä hyvä, ei mene paperinkeräyslaatikkoon meillä, tuntuu aina löytyvän joku artikkeli josta ajattelee, että vois tarvita tota tietoo tulevaisuudessa joskus.

Pari kertaa on tullut soiteltua sinne veroneuvontaan lakimiehelle ja IMO pelkästään jo noi puhelut on olleet hyvinkin tuon jäsenmaksun arvoisia.
 
Olin jäsen aikanaan, en enää. Lehti ja jäsenyys on hyvä asia jos on rahaa tai omaisuutta jota suojella verottajan karvaiselta kämmeneltä. Tavan palkkaorjalle lähinnä mielenkiintoinen ikkuna omistavan luokan ongelmiin. Kertaluontoista neuvontaa (verovapaa auto, kiinteistökaupat, pienimuotoinen osakekeinottelu) tarvitsevallekin hinta on kyllä aika halpa. Ehkä liityn taas kun alkaa perintöjä tippua, tai verovapausasiat tulevat taas ajankohtaisiksi.
 
Olen jäsen ja suositten jäsenyyttä myös muille. Pelkästään jäsenlehdessä on paljon hyödyllistä tietoa. Juristien puhelinneuvontaa en ole käyttänyt.
 
Liityin. Saa nähdä. Perintöä tuli ja osinkoja tulee vuosittain sekä henkilö- että pörsiyhtiöistä.

No sä kuitenkin kerrot mulle että oliko hyötyä, seuraan esimerkkiäsi jossainvaiheessa jos jotain hyötyä tosta näet olevan. Lehden takia en viitsi liittyä kun tuon saan luettua kuitenkin töissäkin.

Siirrän tän ketjun talouspuolelle.
 
Back
Ylös Bottom