Verjnuarmu - Ruatokansan Uamunkoetto

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Savolaeset tullee tuas! Verjnuarmun uutukainen on nimeltään Ruatokansan Uamunkoetto.

Biisilista:
01. Tulesta pimmeyvven
02. Kuu paestaa, kuollu ajjaa
03. Mustan virran silta
04. Luita ja hampaeta
05. Surmatun säkkeet
06. Huaskalinnut
07. Kuhtumattomat vieraat
08. Kirkkomuan kansoo
09. Räähähenki
10. Kalamavesj’

Verjnuarmu MySpacessa:
http://www.myspace.com/verjnuarmu

Sattu silmään bändin haastattelu kun duunissa selailin kahvitauolla jotain lehteä. Täytyy kyllä sanoa että musiikki oli juurin niin paskaa kuin mitä odotinkin. Ei muutenkaan tollanen savonmurre oikein uppoa... antaa sellasen kuvan että vedetään ihan vitsillä.

Aika omalaatusta, mutta puhdaslaulu metallissa on suoraansanottuna perseestä IMO

No on sulla Deviation vähän omastani poikkeava käsitys vaan mitäpä tuosta. Tässä vasta kuuntelen pitkästä aikaa oikeasti ostettua levyä. Ehkä se eka oli helpompi ja monella tapaa hauskakin. Tai tiijä häntä. Itse en ymmärrä savonkielistä heviä mitenkään hupijuttuna, vaan omalla rikkaalla tavallaan ilmaistuna. Mahtaa vaikuttaa kun olen isän puolelta moinen. Heh, itse asiassa olen nytkin savolaisten kanssa viettänyt viikonloppua eli ei tunnu ouvolta. No, ei tämä pahalta ollenkaan kuulosta (puolivälissä levyä mennään). Ei paskempaa.

Aika omalaatusta, mutta puhdaslaulu metallissa on suoraansanottuna perseestä IMO

Aika rouhea yleistys. :hyvä:
No, makuasioitahan nuo on....

Back
Ylös Bottom