Venyttelyn krampit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3me
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä neuvoksi kun palautumispäivänä teen venyttelyt, niin olkapään sekä yläselän venytykset saa välillä hirveitä kramppeja aikaan. Eli siis ehin 2-4 sekkaa venyttää ja sit alkaa tulee koveneva kipu että on pakko lopettaa. Jaloissa, yms muualla ei tätä samaa tule.

Oon tehny myös lämmittelyitä olkapäille jumppanauhalla, mutta ei oo vaikuttanu asiaan. Onko ihan normaalia :D?

Joo en kyllä ro-piiip-inaamista harrasta :D Mihinköhän suuntaan se vois olla persiillään sitte. En mitään lisäravinnetta ota missä olis kaliumia, paitsi tietenkin hera 80. Maitotuotteita, kasviksia, viljatuotteita ja hedelmiä kyllä popsin päivittäin -.-

Näköjään tästä löytyi omaan ongelmaan ratkaisu.
Kalium ja kalsium pitäisi olla vissiinkin kutakuinkin samalla tasolla.

Kattelin löytyykö lisäravinnepurkeista kaliumia ja ainoastaan protskuissa sitä jonkin verran oli.
Näköjään roinaamattakin tälläsiä ongelmia ilmenee.
Olin unohtanut koko kaliumin. Näin tämä etenee :thumbs:

Ehkä teet klassisen virheet ja venytät liikaa jolloin tulee ihan päinvastainen reaktio. Lähde hitaasti venyttään kun alkaa tuntua lievää kiristystä niin höllää n.80% venytykseen äskeisestä. Jos venytys tuntuu yhtään kipuna (kivunsieto erilainen ihmisillä) niin venytät liikaa ja lihas alkaa vain supistaa.

Joo ite popsin tota magnex 375mg + b6 iltasin ( viikon ajan syöny vasta ). Tosin toi on vissiin sitä "paskaa" oksidia tjsp.

muuamies, pitääpi kokeilla kiinnittää enemmän huomiota tuohon jos siitä ois kyse!

Sen verran tuosta magneesiumsitraatista, että itse syön sitä ensisijaisesti tehostamaan sinkin imeytymistä ja toissijaisesti ehkäisemään kramppeja.

Sinkkiä syön tuplamäärän verrattuna max-vuorokausi ohjeistukseen, on näet olemassa tutkimustuoksia, jossa nimenomaan sinkki nostaa testosteronitasoja elimistössä ja olen kyllä huomannut siitä sinkistä olevan selvästikkin myös hyötyä, myös sinkin syön laadukkaana hyvin imeytyvänä sitraattitablettina..

Back
Ylös Bottom