Venyttely hieronnan jälkeen?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ootteko tehnyt venytyksiä hieronnan jälkeen? Yks hieroja sanoo aina et kandee venytellä ja nyt kun olin toisella ni tokasin lähtiessäni et illalla sitten vielä venytän jalat ni vastaus kuului että ei kannata kun lihat on jo rääkättyinä...

Musta on aina tuntunu hyvältä venytellä huolellisesti hieronnan jälkeisenä päivänä, en samana päivänä enää hieronnan jälkeen. Tosin en oo koskaan jalkahieronnassa, selkä ollut aina ongelmana..

Itsehän oon venytellyt aina hierojalla käynnin jälkeen käsitellyt paikat nätisti mutta huolellisesti ja mulle se on ainakin tehnyt hyvää.. Etenkin selkä, pakarat ja reidet on tykänneet noista rauhallisista jälkivenytyksistä ja luottohierojakin on antanut siunauksensa kun asiaa olen häneltä kysynyt. Jos lihakset ois ikävällä tavalla kipeet, niin silloin antaisin ehkä olla, mut kun huollatan niitä suht säännöllisesti niin tunne ja tuntuma käsitellyissä fileissä on hyvä ja venytyksetkin saa kohdistettua hyvin oikeisiin paikkoihin - Tiedä sitten miten oppikirjan vastaista tämä on joidenkin mielestä, mutta mun kokemukset on olleet yksinomaan positiivisia.. :thumbs: :)

Ei oo käyny mielessä että tarvitsisi enää erikseen niitä venytellä kun on jo vedetty paikkoja auki ja venytelty kalvoja. Pitäs melkein kysyä seuraavalla kerralla ton tarpeellisuutta. Hierojat ovat kyllä neuvoneet aina vain kevyttä kävelyä tyyliin hieronnan jälkeen..

Kerran oli aivan saatanan jumissa selkä. Kunnolla edes kärsinyt kävellä. No lekuri määräsi mulle hieronnassa käyntiä ja sen jälkeen aina yöksi sirdaludin ja neuvoi sitten seuraavana aamuna venyttelemään. Hieroja kanssa sanoi että vasta seuraavana aamuna venyttele mutta sinä päivänä kun olen käynnyt hieronnassa niin ei mitään rasitusta lihaksille. Noilla ohjeilla olen useamman kerran päässyt jostain jumista noin vuorokaudessa. Joten ei tulisi mieleen venytellä mitään jumissa olevaa paikkaa enää samaan päivään kuin hieronta.

Eli ootteko tehnyt venytyksiä hieronnan jälkeen? Yks hieroja sanoo aina et kandee venytellä ja nyt kun olin toisella ni tokasin lähtiessäni et illalla sitten vielä venytän jalat ni vastaus kuului että ei kannata kun lihat on jo rääkättyinä...
Hyvin yksilöllistä. Jos ongelmana lihaskireys, niin miksi ihmeessä et venyttelisi?!?! Jos ei, niin miksi venyttelist "turhaan"?

Suositut

Back
Ylös Bottom