vBulletin 3.8.0 alla, ongelmat tänne.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Social groupeihin tuli pari muutakin muutosta:

sen joutuu avaamaan kaksi kertaa, kahden sivun verran ja nyt mennään suuntaan ylhäältä alas. Vähän liikaa steppejä.

Niin, siis onko ennen siihen grouppiin voinu postata eri keskustelunavauksia vai onko ne ennen ollu aina ollu kaikki shitti saman pääosion/otsikon alla? Nythän siellä on tuo "Post new discussion"-linkki.

Toisin sanoen olisko tuo kahden kerran avaaminen sen vuoksi, että nyt uudistuksena saisi avattua keskusteluja tuonne ryhmän sisälle ja näin ollen se olis feature. edit: äärimmäisen hidas :D

Aika omituista olis jos viestien lajittelua groupissa ei sais käännettyä niin että uusin viesti näkyy ensin.

Lisää privamessage juttua. Eli nyt keskusteluista saa historian privojen osalta.

Toimii ilmeisesti vain tästä eteenpäin. Eli nappia klikkaamalla näkee kaikki aikaisemmat privat keskustelusta aikajärjestyksessä.

Liitteet

• privat.webp
    privat.webp
    7,9 KB · Katsottu: 338
Kategoriat tulivat myös social grouppeihin, järjestelen niitä vähän. Esim kaupungit omaan kategoriaansa jne.
Mun mielestä noita grouppeja ei välttämättä tarttis jaotella mitenkään. Niitä ei kuitenkaan ole vielä niin paljoa etteikö sieltä hakemaansa löydä.

e. Eli mielestäni se aikasempi oli ihan jees missä ne oli allekkain kaikki ja se mihin viimeeks postattu aina ylimpänä. Nyt ne ei tuu suoraan kaikki siihen järjestyksessä mihin on postattu, vaan joutuu ettimään kaikkia erikseen mistä haluaa lukea uudet viestit.. (Tai sitten mä en vaan osaa käyttää tätä.:))

Social groupien käyttö on tällä hetkellä turhan hankalaa. Edellinen versio oli helppokäyttöisempi kiireiselle, ei tarvinnut käyttää montaa minuuttia uusien viestien etsimiseen. Ennen social groupien etusivulta näki, mihin ryhmään oli kirjoitettu uusia viestejä. Nyt discussioneita tulee liikaa ja ne ovat turhia/epäselviä, groupit tuntuvat rönsyilevän joka suuntaan eikä joka keskustelun sisältöä jaksa/ehdi välttämättä tarkistaa. Tuo feature ettei uusimpia viestejä pysty laittamaan discussionin etusivulle on häiritsevä.

Tuosta varmaan tulee pikaisesti sanottavaa ja eiköhän tuokin taas parane jossakin vaiheessa. Jaottelu voidaan ottaa pois, mutta se meinaa sitten sitä, ettei inaktiivisia grouppeja voi pitää. Eli niissä on oltava tekemisen meininkiä, yhden ja kahden käyttäjän passiiviset groupit eivät ole tarpeellisia.

Kysymys; saisikohan tollasen sivunumero-valikon myös groupin keskustelun yläpäähän, niin kuin forumillakin on? Helpottaisi kovin lukemista, kun ei tarvitse joka kerta scrollata sivua alas.

Forum Toolssien 'Mark this forum read' -namiska toimii törkeän hitaasti.
Samaa olen itsekin huomannut ja myös yleistä hidastelemista/tökkimistä. Esim. kaikki kuvat kuten hymiöt yms latautuu tosi hitaasti. Luulin, että se johtui vaan mun paskasta yhteydestä, mutta jos muillakin on ollu ongelmia niin ei välttämättä.

Back
Ylös Bottom